Waar kom je terecht?

Ben jij het groene brein dat klantrelaties laat floreren?

Krijg je energie van strategische partnerships die organisch groeien? Weet jij data om te zetten in beslissingen die jouw klanten laten bloeien?
Dan hebben wij de perfecte bodem voor jouw talent!

Onze klant, een Belgisch familiebedrijf actief in heel Europa zet volop in op klantenservice.

Ze zijn dé referentie voor bedrijven die méér willen dan alleen producten want zij bieden kennis, service, strategische en logistieke ondersteuning met één missie:
duurzaam bouwen aan sterke relaties en een groene toekomstgerichte aanpak.

Om hun missie verder de wereld in te verspreiden, breiden ze hun team uit met een Accountmanager. 


Wat doe je?

In deze functie neem je een strategische rol in: luisteren, adviseren en onderhandelen met visie.

  • Je zorgt voor een strategisch klantenbeheer met impact. Zo duik je in de data, bezoek je klanten en vertaal je inzichten naar concrete groeikansen en resultaten.
     
  • Je bent het vertrouwde gezicht voor je klanten en orkestreert intern een service op maat die perfect aansluit bij hun behoeften. 
     
  • Onderhandelen doe je met visie. Je zoekt de perfecte balans in service, aanbod assortiment, prijzen en promoties, waarbij je adviseert vanuit jouw expertise en wat écht werkt in de markt.
     
  • Je werkt naadloos samen met collega's van sales, inkoop en logistiek om als één team de klanten te bedienen.

    De uitvalsbasis voor deze job is Gent maar je bent bereid om op frequente basis ook vanuit het kantoor in Nederland te werken. Daarnaast zal je ook een aantal keren per jaar jouw klanten bezoeken of aan beurzen deelnemen in Duitsland en Oostenrijk.

Wie ben jij?

Je wacht niet af, maar neemt initiatief en weet anderen te inspireren. Je krijgt energie van strategisch denken en hands-on aanpakken. Je houdt ervan commerciële kansen te spotten.

Wat neem je mee?

  • 3-5 jaar commerciële ervaring (verkoop/inkoop/customer service) bij voorkeur in FMCG, retail, agro.
  • Strategisch commercieel inzicht en data-gedreven besluitvorming.
  • Professionele kennis Nederlands en Duits. Engels is een plus.
  • Een talent voor plannen, prioriteiten stellen en snel schakelen.

Waarom deze kans grijpen?

Je komt terecht in een KMO die vooruitdenkt en de markt helpt evolueren. Een plek waar men bouwt aan duurzame relaties gebaseerd op vertrouwen en betrouwbaarheid.

Het bedrijf investeert in jouw ontwikkeling (opleiding, coaching). Je werkt aan duurzame groei in een sector waar productkennis, innovatie en klantrelaties centraal staan.

 




Logo ART of People
ART of People
HR diensten, aanwerving en selectie • 1-10 Medewerkers
1 Job

Locatie

ART of People9000 Vlaanderen, België
Reistijd
- - : - -

Soortgelijke vacatures