Job 8 van 8


Report this listing

Solliciteren



ICT Team Lead OPS


Functie

Als ICT Team Lead OPS sta je in voor het dagdagelijkse management van het OPS Servicedesk team.


Dit houdt in:

  • OPS Processes and tasks

-Je staat in voor het opvolgen van de team objectieven en stuurt bij waar nodig.

-Je staat in voor het tijdig afwerken van de tickets door het OPS team.

-Je staat in voor het opstellen en invoeren van standaard processen en procedures voor jouw

team zodat de best mogelijke service kan geboden worden.

-Je detecteert en communiceert potentiële risico’s en/of incidenten en initieert voorstellen om

deze naar de toekomst toe te vermijden.

-Je behoudt het overzicht over alle lopende activiteiten mbt. de implementatie en het

onderhoud van de ICT support policies en procedures.

-Je initieert en coördineert continuous improvement projecten binnen jouw team.


  • OPS Communications

-Je zorgt voor een klantgerichte aanpak en cultuur binnen jouw team.


  • OPS Team management and development

-Je coacht en motiveert jouw team van ICT specialists OPS naar een hoger niveau qua kennis

en samenwerking.


  • OPS business partner management

-Je bent de link tussen de externe partners en het interne OPS team.

-Je volgt de performance van de managed service providers op en stuurt bij waar nodig.

-Je fungeert als de rechterhand van ICT Team Manager OPS

-Je rapporteert rechtstreeks aan de ICT Team Manager OPS


Profiel

  • Je beschikt over Bachelor diploma in een ICT-gerelateerde opleiding of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt reeds relevante ervaring in een leidinggevende functie en beschikt over sterke communicatie skills.
  • Je hebt kennis van het ITIL framework.
  • Je hebt een goede allround kennis van O365, Windows 11.
  • Je hebt een goede allround kennis van het beheer van printers en randapparatuur.
  • Je bent in staat om lange termijn relaties op te bouwen met verschillende stakeholders (zowel intern als extern).
  • Je bent resultaatgericht, proactief en een echte teamplayer. Daarnaast ben je gebeten door continuous improvement.
  • Je bent zeer customer focus minded.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands en Engels (zowel schriftelijk als mondeling).
  • Ervaring en affinitieit met ISO27001 strekt tot aanbeveling.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht