Functie
Als ICT Team Lead OPS sta je in voor het dagdagelijkse management van het OPS Servicedesk team.
Dit houdt in:
-Je staat in voor het opvolgen van de team objectieven en stuurt bij waar nodig.
-Je staat in voor het tijdig afwerken van de tickets door het OPS team.
-Je staat in voor het opstellen en invoeren van standaard processen en procedures voor jouw
team zodat de best mogelijke service kan geboden worden.
-Je detecteert en communiceert potentiële risico’s en/of incidenten en initieert voorstellen om
deze naar de toekomst toe te vermijden.
-Je behoudt het overzicht over alle lopende activiteiten mbt. de implementatie en het
onderhoud van de ICT support policies en procedures.
-Je initieert en coördineert continuous improvement projecten binnen jouw team.
-Je zorgt voor een klantgerichte aanpak en cultuur binnen jouw team.
-Je coacht en motiveert jouw team van ICT specialists OPS naar een hoger niveau qua kennis
en samenwerking.
-Je bent de link tussen de externe partners en het interne OPS team.
-Je volgt de performance van de managed service providers op en stuurt bij waar nodig.
-Je fungeert als de rechterhand van ICT Team Manager OPS
-Je rapporteert rechtstreeks aan de ICT Team Manager OPS
Profiel