Commercieel talent gezocht!
Een internationale horecagroothandel met 35 jaar ervaring zoekt versterking!
We zijn op zoek naar een allround commercieel en administratief medewerker voor onze vestiging te Tienen die een vlot voorkomen heeft en zal instaan voor volgende taken:
- Verwerken van de bestellingen die binnen komen per mail, telefoon of via de webshop
- Klanten via telefoon/mail rond de algemene werking, promoties en nieuwe producten
- Je bent een aanspreekpunt voor de chauffeurs en orderpickers
- Je behandelt de retours en klachten en gaat hier correct en adequaat mee aan de slag
- Opvolgen van de beschikbare voorraden in functie van promoties en seizoenen
- Administratieve ondersteuning (dossieropvolging, data-input, opmaken offertes, enz.)
Wat bieden we aan?
- Werkuren tussen 8u30 en 17u
- 39u week incl. 6 ADV dagen extra/jaarbasis
- Een aantrekkelijk salarispakket naargelang ervaring en kennis
- Maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering
- Een dynamische werkomgeving in een internationale groothandel
- De nodige opleiding om deze functie uit te oefenen wordt voorzienCompensatie en voordelen bewerken
Wat zoeken we?
- Je bent een enthousiaste, proactieve medewerker die bijdraagt aan een dynamische teamspirit
- Je bent een doener die beschikt over relevante ervaring. Een bachelor diploma is een plus!
- Je communiceert op een vlotte, vriendelijke en professionele manier in het Nederlands & Frans
- Je bent administratief punctueel en sociaalvaardig
- Goede kennis van MS Office
Klinkt deze job jou op het lijf geschreven? Solliciteer dan snel via hasselt.office@asap.be
Solliciteren