Introductie

Onze klant is een dynamische KMO gespecialiseerd in het verwerken van hoogwaardige voedingsproducten. Door hun focus op kwaliteit en innovatie bedienen ze zowel particulieren als bedrijven in binnen- en buitenland. Klantgerichtheid en een hecht team vormen de kern van hun organisatie. Bij dit bedrijf maak jij écht het verschil en werk je dagelijks samen aan doeltreffende resultaten.

Momenteel gaan ze op zoek naar een Administratief medewerker.


Jouw verantwoordelijkheden

  • Je start met een uitgebreid opleidingstraject aan de frontdesk, waar je het kloppend hart van het bedrijf leert kennen.
  • Je beantwoordt telefoons en mails van klanten op een vriendelijke en oplossingsgerichte manier.
  • Je verwerkt bestellingen nauwkeurig en geeft correcte info over levertijden.
  • Je stemt dagelijks af met collega's van zowel de binnen- als buitendienst.
  • Je groeit door naar het zelfstandig uitvoeren van administratieve projecten van A tot Z.
  • Je behoudt het overzicht, stelt prioriteiten en denkt steeds proactief mee.
  • Je werkt nauwkeurig, communiceert helder en durft je uit te drukken in Frans en Engels.
  • Je bent 1 zaterdagvoormiddag per maand beschikbaar en kiest zelf of je dit compenseert met extra tijd of loon.

Jouw profiel

  • Je houdt van een afwisselend takenpakket en werkt vlot met Office-toepassingen.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en kan je behelpen in het Frans en Engels.
  • Je blijft rustig in stresssituaties en durft beslissingen nemen.
  • Je werkt zorgvuldig, denkt probleemoplossend en bent punctueel.
  • Je voelt je thuis in een KMO-omgeving met een familiale sfeer.
  • Je toont initiatief en neemt graag verantwoordelijkheid.
  • Je bent bereid om structureel bij te leren en te groeien in je rol.

Ons aanbod

  • Je krijgt een vast contract vanaf dag één, zodat je meteen met zekerheid aan de slag kan.
  • Je komt terecht in een voltijdse functie (zaterdagwerk) in Oost-Vlaanderen, regio Oudenaarde, bij een stabiele en groeiende KMO.
  • Je krijgt een afwisselend takenpakket waarin je jouw energie en talenten optimaal kan inzetten.
  • Je werkt in een mensgerichte omgeving waar jouw inzet écht wordt gewaardeerd.
  • Je krijgt ruimte om werk en privé in balans te houden, met een team dat rekening houdt met jouw voorkeuren.
  • Je werkt in een flexibele planning met een vrije namiddag naar keuze (behalve op woensdag).
  • Je krijgt de kans om te groeien en jezelf maximaal te ontplooien binnen een dynamische werkomgeving.
  • Je ontvangt een competitief salaris, afgestemd op jouw ervaring en potentieel, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques en meer.



Logo Rock Recruitment
Rock Recruitment
HR diensten, aanwerving en selectie • 11-50 Medewerkers
30 Jobs

Locatie

Rock Recruitment9667 Horebeke, België
Reistijd
- - : - -

In het kort

  • Sector HR diensten, aanwerving en selectie
  • Gesticht
  • Adres Stasegemsesteenweg, Kortrijk
  • Grootte 11-50

Over ons

Rock Recruitment is een selectie- & rekruteringskantoor dat focust op vaste bediendejobs met toekomst. We specialiseren ons binnen de niches Office, Sales, Finance, Logistics, Marketing & Technical.

Duurzaamheid van het bedrijf

Elke jaar plant Rock Recruitment 𝒆𝒆𝒏 𝒃𝒐𝒐𝒎 𝒗𝒐𝒐𝒓 𝒆𝒍𝒌𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒓. Er wordt wel eens gezegd dat de kracht van een boom in zijn wortels zit. Zo zit ook de kracht van Rock Recruitment in ons team. Ons bos telt inmiddels 405 bomen, die meegroeien en -bloeien met de carrière van onze geplaatste kandidaten… Net als de carrières van alle kandidaten die we mochten helpen in hun zoektocht, groeien en bloeien ook deze bomen elke dag. Laten we samen de werkwereld vergroenen en meer bomen planten voor een 𝘥𝘶𝘶𝘳𝘻𝘢𝘮𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰𝘦𝘬𝘰𝘮𝘴𝘵!