Job 29 van 38


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker Hoorcentra West-Vlaanderen


Over ons

Dagelijks zetten we ons bij Audika hard in om zoveel mogelijk mensen beter te laten horen. Het zijn de kleine dingen die het verschil kunnen maken. We streven ernaar een gepersonaliseerde oplossing te bieden die perfect past bij de levensstijl van onze klanten. Naast onze hoofdzetel, die gevestigd is in Leuven, kun je ons vinden in 60 hoorcentra en 100 shops-in-shops verspreid over het hele land.


Audika is onderdeel van Demant, een toonaangevende wereldwijde leverancier van oplossingen en diensten voor mensen met gehoorverlies. Demant is een familiebedrijf dat meer dan een eeuw geleden werd opgericht en is uitgegroeid tot een toonaangevende speler op de markt van diagnostische instrumenten en intelligente hooroplossingen. Wij volgen de technische ontwikkelingen op de voet om de meest complete hooroplossing aan te kunnen bieden.

Audika is niet alleen een aanbieder van gehoorzorg, maar ook een geweldige plek om te werken! We staan bekend om onze persoonlijke aanpak, niet alleen richting de klant maar ook richting onze medewerkers. We zijn betrokken bij wat zij doen en wie zij willen zijn. We zijn divers in onze talenten, culturen en perspectieven, maar verenigd in onze visie: meer mensen beter laten horen met de beste persoonlijke hoorzorg. We zijn er trots op dat we het "Great Place to Work"-label hebben ontvangen en blijven ons ook inzetten om onze medewerkers een uitstekende werkomgeving te bieden. Voor regio West-Vlaanderen zijn we op zoek naar een Vliegende Administratief Medewerker.


Functieomschrijving

In deze functie reis je rond tussen verschillende West-Vlaamse hoorcentra om enerzijds klanten te ontvangen en verder te helpen en anderzijds audiologen op administratief vlak te ondersteunen in hun dagdagelijkse werking.

Het takenpakket is zeer divers. Je ontvangt klanten voor onderhoud van hun hoorapparaat, ophalen van gehoorbescherming, aankoop van producten, … Daarnaast ontzorg je de audioloog door te helpen bij administratie, stockbeheer, opbellen van klanten, hoortoestellen klaarmaken, … Ook agendabeheer van het hoorcentrum valt mee onder jouw verantwoordelijkheid. Tot slot ben je ook mee verantwoordelijk voor het geven van presentaties aan slechthorenden over onze producten en dienstverlening en verleen je ondersteuning op vlak van hoortesten en screenings.

Je bent een luisterend oor met een positieve ingesteldheid en een realistische blik. Slechter horen is namelijk niet alleen een fysiek probleem, het is daarnaast ook een sociaal en emotioneel probleem. Pas als we de mens achter de klant kennen, kunnen we het beste advies geven.

Onze hoorcentra zijn niet alleen een plek om naartoe te gaan voor informatie, onderzoek, aanschaf en onderhoud. Mensen kunnen altijd bij ons terecht om vragen te stellen, de instellingen te laten aanpassen of hun ervaring te delen. Je vertolkt dus ook een maatschappelijke rol: je stelt mensen op hun gemak, zorgt ervoor dat zij zich snel thuis voelen bij Audika en makkelijk aankloppen voor hulp of advies.



Profiel

  • Je bent mensgericht en zet de patiënt centraal
  • Je hebt een passie voor mensen en weet vertrouwen te creëren
  • Je bent administratief aangelegd en hebt geen schrik om de telefoon te beantwoorden
  • Je bent een teamplayer die goed zelfstandig kan werken
  • Je ben accuraat, stelt prioriteiten en lost problemen op
  • Je werkt pro-actief en hebt een can-do attitude
  • Je bent positief ingesteld en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent flexibel en graag op de baan
  • Je hebt kennis van MS Office en je kunt jezelf een nieuw CRM systeem snel eigen maken
  • Alle vakinhoudelijke kennis rond audiologie en hoorapparaten wordt door Audika zelf aangeboden.


Aanbod

Kan je jezelf vinden in bovenstaande vacature en is het jouw ambitie om je werk tot een succes te maken, dan is werken bij Audika iets voor jou! Audika is een groeiende organisatie met een vlakke structuur, een informele werksfeer en fantastische collega’s. Het welzijn van de medewerkers staat centraal in ons bedrijf. Je krijgt de kans om jezelf te ontplooien door naast de vakinhoudelijke opleidingen ook bijkomende trainingen met het oog op persoonlijke ontwikkeling te volgen.

Je kan tevens rekenen op een mooi salarispakket, bestaande uit volgende componenten:

  • 20 wettelijke vakantiedagen en 12 ADV dagen
  • Aantrekkelijk loon op basis van ervaring
  • 13de maand
  • Maaltijdcheques
  • Smartphone met abonnement
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • Trimestriële bonus op basis van doelstellingen
  • Flex Income Plan (cafetariaplan)
  • Bedrijfswagen met tankkaart


Contact

Ben je klaar om bij ons aan de slag te gaan en mensen van hun oren te laten houden? Dan horen we graag van je! Stuur je CV en motivatiebrief naar Emmeline Vandermersch (emva@audika.be).

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht