Job 43 van 54


Report this listing

Solliciteren



Customer Service


Je komt terecht bij een toonaangevend bedrijf in de verzekeringssector dat al jarenlang bekendstaat om zijn betrouwbaarheid en klantgerichtheid. Deze organisatie zet zich dagelijks in om haar klanten – zowel particulieren als bedrijven – op een persoonlijke en professionele manier te ondersteunen.

Met een sterk team dat waarde hecht aan samenwerking, diversiteit en ontwikkeling, creëert het bedrijf een werkomgeving waar iedereen het beste uit zichzelf kan halen.


OMSCHRIJVING

Als klantgerichte medewerker ben jij hét aanspreekpunt voor klanten, partners en externe stakeholders. Je staat in voor een uitstekende service en speelt een sleutelrol in de tevredenheid van onze klanten.


- Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en e-mails met betrekking tot verzekeringen.

- Proactief oplossen van vragen en problemen, in samenwerking met interne diensten (schadebeheer, contractwijzigingen, facturatie, enz.).

- Onderhouden van contact met externe partijen zoals tussenpersonen, ziekenhuizen en andere stakeholders.

- Administratief verwerken van klantgegevens in geavanceerde systemen.

- Bijdragen aan verbeteringen in processen en dienstverlening.


PROFIEL

Wij zoeken een enthousiaste teamspeler met een passie voor klantgerichtheid en oog voor detail:


- Je bent een uitstekende communicator en spreekt zeer goed Nederlands en Frans. Kennis van Engels is een plus.

- Ervaring in een klantendienst of in de verzekeringssector? Dat is een troef!

- Je bent leergierig en werkt vlot met digitale systemen.

- Je bent stressbestendig en denkt oplossingsgericht.

- Je hebt een commerciële mindset en bent servicegericht.


AANBOD

Naast een boeiende functie binnen een dynamisch team wordt er volgende aangeboden:


- Een competitief salaris, aangevuld met een uitgebreid pakket extralegale voordelen:

- Hospitalisatieverzekering

- Ambulante verzekering

- Inkomensgarantie

- Pensioenplan

- Maaltijdcheques

- Ecocheques

- Eindejaarspremie

- Vergoeding voor internet en thuiswerk.

- Een aantrekkelijke verlofregeling (tot 31 dagen).

- Mogelijkheid om tot drie dagen per week thuis te werken.

- Een hybride werkomgeving in hartje Brussel met uitstekende bereikbaarheid.

- Ruimte voor persoonlijke en professionele groei via opleidingen, coaching en interne mobiliteit.

- Een inclusieve werkcultuur waar iedereen gelijk wordt behandeld en gelijke kansen krijgt.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht