Functieomschrijving
Als Commercial Support Officer – middle office vervul je een essentiële rol in het kredietproces door de brug te slaan tussen de front office en de backoffice. Onze front office richt zich op het binnenhalen van kredietdossiers, terwijl de backoffice instaat voor de analyse en finale beslissingen. Jouw missie? Zorgen voor een vlotte, efficiënte en correcte afhandeling van dossiers door ontbrekende informatie tijdig op te vragen en een vlotte samenwerking tussen de verschillende stakeholders te garanderen en dossiers administratief af te handelen. Jouw collega’s van de front en backoffice zijn er om jou mee te ondersteunen gedurende dit hele proces. Je rapporteert rechtstreeks aan onze CCO.
Wat ga je doen?
- Je zorgt voor een nauwkeurige en correcte verwerking van alle documenten, zodat de backoffice tot een gefundeerde analyse en beslissing kan komen van het krediet.
- Je ondersteunt de backoffice bij het verkrijgen van ontbrekende informatie door proactief contact te leggen met makelaars en andere betrokken partijen (notaris, interne collega’s, ...). Dit doe je op het moment voor dat er een beslissing valt over het krediet én het moment voor dat de akte neergelegd wordt bij de notaris.
- Je controleert of het dossier voldoet aan interne en externe regelgeving.
- Je controleert of de voorwaarden van de beslissing voldaan zijn en je controleert de akte op volledigheid van het dossier.
- Je werkt mee aan verbetering van onze interne procedures en systemen om de efficiëntie te verhogen en de samenwerking tussen de teams te versterken.
- Heb je twijfels bij het verwerken van voorwaarden of documenten? Dan werk je nauw samen met de analisten om tot het juiste resultaat te komen.
Wat bieden wij jou?
- Een correct loon afgestemd op jouw ervaring en aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (€8), groeps- en hospitalisatieverzekering).
- Dankzij ons flexplan kies je zelf wat voor jou het beste werkt (extra verlofdagen, hospitalisatieverzekering voor je gezin, ...).
- Ruime vakantie: naast de 20 wettelijke vakantiedagen geniet je van 4 banking holidays en 8 ADV-dagen.
- Blijven groeien? We investeren in jouw ontwikkeling met interne en externe opleidingen, zodat je je expertise verder kan uitbouwen.
- Een hecht team met veel goesting om er elke dag samen voor te gaan. Verwacht je aan leuke teamactiviteiten zoals quizavonden, teambuildings, afterworks, een personeelsreis en zelfs een wedstrijdje darts.
- Op vrijdag ontspannen we met vrijblijvende teamtalks in ons eigen café Aux Quatre Seasons – inclusief onbeperkte toegang tot de bar.
- Geen eindeloze files, wel flexibiliteit: dankzij glijdende uren en telewerkmogelijkheden bepaal je zelf wat werkt.
- De kans om mee te bouwen aan een sterk groeiverhaal binnen een warme, familiale bedrijfscultuur.
Wat kan jij ons bieden?
- Je beschikt over een bachelordiploma bij voorkeur in een economische, financiële of juridische richting. Ervaring in een bankensector is een plus.
- Je beschikt over sterke analytische vaardigheden met oog voor detail.
- Je bent communicatief sterk en weet hoe je stakeholders op een efficiënte en professionele manier betrekt. Alleen door een vlotte samenwerking kan jij jouw doel (een afgewerkt dossier) bereiken.
- Je hebt een proactieve en oplossingsgerichte mindset en zet je in om voor elk dossier de best mogelijke oplossing te vinden.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis Frans (gesproken en geschreven).
Solliciteren