Job 6 van 6


Report this listing

Solliciteren



Order & Administration Officer


BAUNAT is dé online referentie voor hoogwaardige diamantjuwelen. Een snel groeiend, disruptief, digital native en Belgisch bedrijf met showrooms in 9 verschillende landen en een wereldwijd klantenbestand.


Momenteel zoeken wij een Order & Administration Officer voor ons hoofdkantoor te Antwerpen, in het hart van de bruisende Diamantwijk.


Als Order & Administration Officer sta jij, samen met je collega’s, in voor een correcte en vlotte verwerking van inkomende en uitgaande facturen, maar ook aankoop, lopende orders en het dagelijkse reilen en zeilen van het kantoor. Wat wij onze klanten beloven, maak jij mee waar.

Ervaring is niet vereist daar we bij BAUNAT geloven dat je met de juiste mentaliteit en inzet alles kan leren. Je carrièrepad ligt in jouw handen.


Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je verwerkt inkomende en uitgaande facturen
  • Je werkt mee aan de voorbereidingen voor de boekhouding
  • Je beheert samen met je office collega’s het stocksysteem en zorgt voor een efficiënte voorraad waarbij je proactief te werk gaat en anticipeert op drukke periodes
  • Je bent nauw betrokken bij het product en denkt mee na over mogelijke verbeteringen (aanpassingen in het gamma, uitbreiding of vermindering van de stock) in samenwerking met de Product Manager
  • Je informeert klanten per mail over de status van hun bestelling
  • Je volgt het administratieve en logistieke proces van lopende orders tot in de puntjes op en staat hiervoor in contact met de verschillende betrokken partijen zoals goudsmeden, zetters en logistieke partners
  • Je staat in nauw contact met overlappende departementen, alsook onze buitenlandse kantoren en zorgt op die manier voor zowel een efficiënte orderadministratie als een aangename klantenervaring
  • Je ondersteunt bijkomend andere departementen door o.a. het mee updaten van de websites, vertalen van blogteksten en templates,… waardoor je een gevarieerd takenpakket hebt, een aangename band opbouwt met de collega’s en je kennis over het product verruimt.


Algemene vereisten

  • Je hebt minimaal 3+ jaar ervaring in een administratieve of klantgerichte functie
  • Je hebt een bachelor diploma (of hoger), bij voorkeur in Office Management of Bedrijfsbeheer of Handelswetenschappen.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Engels. Kennis van Chinees is een plus.
  • Ervaring met boekhouding is een plus
  • Je bezit een gezonde portie lef om te onderhandelen over prijzen en levertermijnen.
  • Je kan vlot overweg met het Office pakket of nieuwe software programma's zoals exact online, vtiger,.. (inhouse training voorzien).
  • Je bent flexibel, niet 9-to-5-minded, gedreven en dynamisch met oog voor detail, service en kwaliteit
  • Je bent integer, discreet en betrouwbaar met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je bent iemand die ambitieus is en op zoek naar doorgroeimogelijkheden binnen het team


Het aanbod:

  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijke verloning op basis van persoonlijke prestaties, inzet en impact
  • Een aantrekkelijk product (diamantjuwelen) en een gemotiveerd en collegiaal team
  • Een aangename werkomgeving met lichtrijke bureaus en een goede ligging nabij Antwerpen-Centraal
  • Een uitdagende functie met interessante groeikansen
  • Contact met de laatste innovaties in juwelen
  • Voorziene startdatum: zo snel mogelijk

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht