LA WILLIAM, opgericht in 1963 in Londerzeel, is een toonaangevende Belgische producent van smaakvolle en kwaliteitsvolle sauzen. Wij zijn een groeiende familiale KMO met een sterke focus op innovatie en klanttevredenheid. Ons team bestaat uit gedreven professionals die
samenwerken voor onze belofte, alles voor de smaak. Loyaliteit en betrouwbaarheid zijn kernwaarden binnen ons bedrijf, en we zoeken iemand die deze waarden deelt.
Met het gebruik van verse en natuurlijke ingrediënten en ons vakmanschap, blijven we nieuwe smaken ontwikkelen en hebben we als trendsetter de Andalouse en Brasil sauzen op de markt gebracht, en meer recent Vegan-sauzen. Onze sauzen worden zowel in de horeca- als
retailmarkt verkocht.
Als bediende verkoop binnendienst:
LA WILLIAM in Londerzeel, opgericht in 1963, is de absolute Belgische topper als het gaat over de productie van smaakvolle en kwaliteitsvolle sauzen. Het gebruik van verse en natuurlijke ingrediënten en ons vakmanschap maken deel uit van onze succesformule.
La William werkt voortdurend aan nieuwe smaken en bracht zo als trendsetter de Andalouse en Brasil sauzen op de markt. We verkopen ons breed gamma sauzen zowel aan de horecamarkt als aan de retailmarkt.
In 55 jaar tijd is La William uitgegroeid tot een uit de kluiten gewassen familiebedrijf met ongeveer 50 werknemers. Al meer dan vijftig jaar pure smaak
In 1963 ontstaat het merk La William. De productie van de La William sauzen groeide uit de activiteit van een groothandel in frituurartikelen in Londerzeel. Later maakte het bedrijf producten voor een bredere doelgroep.In de loop van de jaren ’70 koos La William ook voor de export en de distributie naar de gezinnen. De producten van La William worden tot op vandaag verkocht in o.a. Noorwegen, Frankrijk, Duitsland, Portugal, Luxemburg, Denemarken en Nederland.In de jaren ’90 werden de groothandelsactiviteiten in frituurartikelen volledig gestopt om volledig te gaan voor de productie van de meest smaak- en kwaliteitsvolle sauzen. Voortdurend tracht het merk de beste smaak in iedere saus naar boven te halen.Ondertussen is La William uitgegroeid tot een familiebedrijf met 50 werknemers. Die personeelsuitbreiding zorgde ervoor dat er een stevig professioneel team ontstond, dat La William heeft uitgebouwd tot wat het nu is.Sinds 2007 richt La William zich steeds nadrukkelijker op de consumentenmarkt met meer aandacht voor het merk . Het nieuwe logo en de nieuwe verpakking geven beter weer waarvoor La William al altijd stond: een innovatief kwaliteitsmerk met een traditie.
Meer dan 15 verschillende smaken
Het aanbod van La William is zeer gevarieerd en met meer dan 15 verschillende smaken heeft La William een zeer uitgebreid aanbod: voor elk gerecht een passend sausje. Het volledige sauzenpalet omvat traditionele waarden waaronder Mayonaise, Tartare en Cocktail, maar ook vernieuwende, exotische ontdekkingen zoals Brasil, Banzai of Pitta, en natuurlijk de Andalouse die ondermeer een iconische traditionele waarde werd.