Job 6 van 10


Report this listing

Solliciteren



Operations Manager


Onze klant is een toonaangevende wereldwijde leverancier van geld- en waardebeheer, digitale retailoplossingen en beheerde diensten voor geldautomaten. De geboden oplossingen richten zich vnl. naar financiële instellingen, detailhandelaren, overheidsinstellingen, munthuizen, juweliers en andere commerciële activiteiten. Internationaal is de groep actief in 100 landen en realiseert met ongeveer 75.000 fte een omzet van +/- 5 miljard dollar. De Belgische entiteit, met hoofdkantoor in Dilbeek en 3 operationele locaties (Kortrijk, Groot-Bijgaarden en Luik met +/- 700 medewerkers) levert wekelijks diensten op ruim 11.000 plekken in heel België. Ze onderhouden meer dan 2/3 van alle geldautomaten in het land.


De Operations Manager is verantwoordelijk voor de oplevering van contractuele (SLA) en ad-hoc geïntegreerde betalingsoplossingen aan klanten, in overeenstemming met hun beleid en procedures en stuurt de volledige operationele organisatie aan. Deze key-functie streeft naar operationele service-excellentie en naar het behalen van de gebudgetteerde financiële doelen.


Job omschrijving:


  • Operationeel Beheer : verantwoordelijk voor de operationele uitvoering van de services over alle bedrijfssegmenten - direct aansturen van het operationeel management, en indirect 600 medewerkers binnen verschillende operationele functies.
  • Procesontwikkeling en Implementatie : Ontwikkelen en/of implementeren van (best-in-class) operationele processen, rapportages en controles.
  • Kostenbeheer: Behalen van contractwinstgevendheidsdoelen en het continu verbeteren van deze doelstellingen - Zorgen voor arbeids- en kosten efficiëntie volgens bedrijfsnormen - Zorgen voor de juiste toewijzing van infrastructuur, apparatuur, personeelsmiddelen en vaardigheden om aan contractvereisten te voldoen.
  • People Management: Aansteken en behouden van uitstekende werknemersmotivatie, prestatiemanagement, betrokkenheid en naleving van de bedrijfswaarden. - Uitdragen en ondersteunen van een cultuur van perfectie, discipline en continue verbetering.
  • Strategische Betrokkenheid: Ondersteunen van de strategie- en bedrijfsbesluitvorming als functionele leider binnen het topmanagementteam - Proactief oplossingen voorstellen om aan te passen aan veranderingen in klantbehoeften en marktomstandigheden.


Profielschets:


  • Master denkniveau met minimum 10 jaar ervaring in een in het beheren van complexe, grootschalige operaties in senior posities in een B-to-B dienstenbedrijf (bij voorkeur met decentrale operaties)
  • Moedertaal : Zeer goed 2-talig NL - FR, goede kennis Eng
  • Zeer sterke communicator
  • Zowel strategisch als detail-operationeel willen en kunnen werken
  • Sterke leiderschapscapaciteiten


Deze search wordt uitgevoerd door Cross International, een gespecialiseerd executive search kantoor. Bij interesse, mag u solliciteren via linkedin of uw CV versturen naar senne.pustjens@crossint.eu.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht