Experis is een toegewijde business unit van ManpowerGroup – een wereldleider, en voor meer dan 70 jaar en een erkende pionier in de branche. Bij Experis zijn we actief in meer dan 50 landen over de hele wereld en gebruiken we dagelijks meer dan 38.000 bekwame professionals. Daarom wenden meer dan 80% van de Fortune Global 500 zich tot ons voor de zoektocht naar het nodige professionele talent, dat hen onderscheidt.


Jouw verantwoordelijkheden

Als Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning bij diverse IT-producten, zoals opslag, netwerken, beveiliging en applicaties. Je analyseert en lost complexe problemen op, identificeert herhalende kwesties en verbetert de dienstverlening proactief.

Met jouw technische expertise werk je samen met systeemarchitecten om de optimale werking van onze IT-infrastructuur te waarborgen, inclusief beschikbaarheid, kwaliteit en innovatie. Binnen interne projecten draag je bij aan IT-taken en werk je aan het opbouwen van kennis en documentatie. Je monitort de IT-infrastructuur, zorgt voor efficiënte gegevenstransacties en automatiseert repetitieve taken.

Je neemt als support engineer deel aan ons wachtsysteem, waarbij je alarmmeldingen afhandelt en problemen oplost of doorverwijst naar collega's indien nodig. Een sterke interesse in bovengenoemde technologieën en tools is essentieel. In deze rol verwachten we communicatieve vaardigheden, teamwork, hulpvaardigheid en klantgerichtheid. Je kunt zelfstandig aanvullende informatie verzamelen om complexe problemen op te lossen met doorzettingsvermogen. Het nauwgezet volgen van procedures, bijhouden van actuele administratie en nemen van verantwoordelijkheid voor toegewezen taken zijn integraal voor deze functie.


Jouw profiel

De support engineer die we zoeken beheerst de Nederlandse taal vloeiend en bezit de volgende vaardigheden:

  • Je hebt ervaring als support engineer met sterke generalistische IT kennis
  • Je hebt een zeer goede kennis van: Windows server en Windows Client besturingssystemen.
  • Je hebt ook ervaring met technologieën als: Powershell, Active Directory omgevingen, M365 Azure, Office 365, SQL server (troubleshooting, scripts maken, configuratie server kant),..
  • Je bent vertrouwd met algemene netwerktechnologieën zoals DNS, DHCP, subnetting, TCP,..
  • Basis kennis: System Center Operations Manager, Internet Information Services for Windows Server, PRTG Network Monitor, Grafana, BMC Control-M, Axway,..

Ons aanbod

Bij ons kom je als support engineer in een innovatieve, informele omgeving met volop groeikansen en aantrekkelijke beloningen, inclusief een bedrijfswagen. Je kunt rekenen op training en een positieve sfeer met behulpzame collega's. We zijn goed bereikbaar en bieden parkeergelegenheid.



Het bedrijf maakt deel uit van

Logo Manpower
Manpower
HR diensten, aanwerving en selectie • 251-500 Medewerkers
27 Beoordelingen
801 Jobs

Locatie

Experis2140 Antwerpen, België
Reistijd
- - : - -

In het kort

  • Sector HR diensten, aanwerving en selectie
  • Gesticht
  • Adres Gemeenschappenlaan, Sint - Lambrechts - Woluwe
  • Grootte 251-500

Over ons

Al meer dan 50 jaar onderscheidt Manpower zich in de arbeidssector in België, met een sterke lokale aanwezigheid dankzij ons uitgebreide netwerk van agentschappen. Ons verhaal is er een van oprechte toewijding aan werkgelegenheid, gedragen door het enthousiasme en de expertise van onze 500 medewerkers. Zij bieden u doordachte adviezen en innovatieve, op maat gemaakte oplossingen.

Dankzij onze lokale verankering hebben we een echte en diepgaande kennis van de arbeidsmarkten en de specifieke behoeften van elke regio. Ons doel is om het potentieel van onze Talenten te ontwikkelen door hen gedurende hun professionele carrière van sleutelvaardigheden te voorzien, waardoor hun geschiktheid voor werk toeneemt. Hierdoor vergemakkelijken we de ontmoeting tussen kleine, middelgrote en grote bedrijven uit verschillende sectoren en de gekwalificeerde professionals die ze zoeken."