Job 23 van 62


Report this listing

Solliciteren



Inkoper


Taakomschrijving

Als logistiek aankoper ben je verantwoordelijk voor onderstaande pakket.

  • Je bent de link tussen ons bedrijf en de internationale leveranciers van onze verschillende distributiemerken
  • Je bouwt duurzame relaties uit en bent hun aanspreekpunt voor de dagelijks werking
  • Beheer van de belangrijkste activa: de voorraad
  • Plaatsen van bestellingen bij onze vaste handelsgoederen leveranciers
  • Beheer van transport voor inkomende zendingen
  • Beperken van leveringsrisico's zodat voorraad ten aller tijde op peil blijft (bewaking van afgesproken leveringstermijnen)
  • Forecast (in overleg met de zaakvoerder speel je in op de veranderingen in forecast & sales en stem je daar ook de aankoop en voorraad op af) Optimalisatie 'aankoop' zodat de processen vlotter verlopen -Artikel- & masterdata creatie (intern als op externe platformen)
  • Prijsbeheer van de leveranciers
  • Procesverbetering (verkoopproducten & magazijnverpakkingen)
  • Foutenbehandeling van leveranciers (cfr. factuur-matching)
  • Foutenbehandeling en prijsbewust analyseren
  • Offertes inhoudelijk en prijsbewust analyseren Bewaking kwaliteitsclaims (opvolging tot aan de oplossing)
  • Je zit in het hart van de organisatie waar je nauw samenwerkt met alle afdelingen (facturatie en magazijn in het bijzonder alsook met marketing en binnendienst sales)
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de operations manager of zaakvoerder


Profielomschrijving

Als aankoper beschik je over de onderstaande kwaliteiten:

  • Je hebt ervaring in een aankoper functie of gelijkwaardig in opleiding
  • Je kan vlot werken met Excel. Ervaring met Navison, SAP is een mooi plus
  • Je kan vlot mondeling en schriftelijk communiceren in het NL en ENG.
  • FR ben je niet bang om deze mee te gebruiken voor 20%
  • Je bent een natuurtalent in relatiebeheer en gaat gericht op je doel af
  • Je kan autonoom werken, hebt organisatorisch inzicht en kan doelgericht te werk gaan
  • Je bent flexibel en beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Je bent sterk in verantwoordelijkheid nemen, resultaatgerichtheid & zelfstandigheid


Wat bieden we?

Onze klant voorziet het onderstaande loonpakket:

  • Onmiddellijk vast contract
  • Fulltime (38u/week) + 12 ADV en 20 wettelijke vakantie dagen
  • Uurrooster: Glijdende uren rond MA - DO 8u30 - 17u00 Op VRIJ stop je iets vroeger om 15u00
  • Maaltijdcheques €8/dag -Netto onkosten - thuiswerk
  • Mogelijkheid om na 3 maanden, 2 dagen thuis werk/week
  • Groepsbonus -Groepsverzekering -Fietsleasing -GSM + abonnement en Laptop


Het bedrijf

Onze klant is actief in het leveren van babyartikelen naar apotheken en babyspeciaalzaken.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht