Wat zijn je taken als administratief bediende?
Als administratief bediende sta je in voor een breed takenpakket en ben je onder andere verantwoordelijk voor volgende taken:
- Aanspreekpunt voor klanten via mail en telefoon
- Onthalen van bezoekers aan de balie
- Het verwerken van de inkomende orders en offertes voor de serviceafdeling
- Rapportage in het ERP-systeem en dossiers up-to-date houden
- Opmaken van de vorderingen en facturen
- Overleggen met de financiële afdeling voor goedkeuring en de facturen versturen naar de klanten
- Opvolgen van de logistieke coördinatie: je zorgt ervoor dat de orders vlot en zonder problemen worden afgehandeld, zodat de juiste producten bij de juiste mensen terechtkomen
- Organiseren van vergaderingen
- Bestellen van kantoorbenodigdheden
- Allround administratieve ondersteuning bieden waar nodig
Wie ben jij?
- Voor deze functie van administratief bediende te Temse zoeken zij iemand met een eerste gelijkaardige werkervaring op zak of een opleiding in Office management, Bedrijfsmanagement of een vergelijkbare richting
- Je werk klantgericht, nauwkeurig en bent cijfermatig sterk
- Je beheerst de Nederlandse taal zeer goed gesproken en geschreven, andere talen zijn een pluspunt
- Je kan vlot overweg met het MS Office pakket en hebt ervaring met ERP-systemen
Wat heeft het bedrijf voor jou in petto?
- Een voltijdse job als administratief bediende in Temse met optie vast van 40u/week
- 20 verlofdag en 12 ADV dagen
- Je zal terecht komen in een uitdagende functie in een dynamische werkomgeving
- Alsook zal jouw loon afgestemd worden op basis van jouw ervaring en kennis. Dit wordt aangevuld met een mooi pakket aan extralegale voordelen zoals een elektrische bedrijfsfiets, laptop, smartphone, groepsverzekering
- Je komt er terecht in een fijne groep collega’s met een prettige werksfeer
Het bedrijf zelf?
Voor deze job van administratief bediende te Temse kom je terecht bij een verdeler & partner van meerdere sterke brands in de verpakkingsindustrie.
Solliciteren