Wat ga je doen?
Voor onze klant te Hoboken zijn we op zoek naar een gemotiveerd Customer Service Medewerker die zal fungeren als eerste aanspreekpunt voor de buitenlandse klanten. Je staat in voor volgen takenpakket:
- Telefonisch contact met klanten in zowel het Nederlands (50%), Frans (40%) als Engels (10%)
- Verwerking van offertes en orders
- Opmaak van de facturatie
- Klanten adviseren in de showroom (in beperkte mate)
- Algemene administratie en beantwoorden van mails
- Onderhouden klantrelaties en bewaken van de klantentevredenheid
- Klachtenbehandeling en oplossen van problemen
Wie ben je?
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands, Frans en Engels zowel gesproken als geschreven
- Je bent stressbestendig, klantgericht, probleemoplossend en nauwkeurig
- Je bent in staat om intern de juiste verbindingen te leggen om voor de klant tot een zo goed mogelijke product en/of service oplossing te komen
- Je beschikt idealiter over een eerste werkervaring in een soortgelijke functie
- Je hebt een goede beheersing van het volledige MS Office pakket en ervaring met ERP pakketten
Wat bieden we?
Voor een functie als Customer Care Medewerker binnen deze internationale KMO te Hoboken bieden zij een job met optie vast in een fulltime uurrooster (39u/week). Daarnaast:
- Glijdende werkuren
- Een verloning naar ervaring aangevuld met maaltijdcheques van 8 euro/dag
- Bij vaste indiensttreding krijg je ook een groeps- en DKV hospitalisatieverzekering
- Een fijne werkomgeving met vlakke, dynamische bedrijfscultuur waar collegialiteit voorop staat
- Parkeerfaciliteiten en een mooie moderne werkomgeving
Het bedrijf?
Onze klant is marktleider met diens product in de voedingssector. Zij creëren een uniek totaalconcept wat zelfstandige ondernemers nodig hebben om hun eigen productie op te starten. Dit gaat van materiaal, machines, recepten en zélfs op aanvraag de ondersteuning van een chef.
Solliciteren