Het dagelijks leven van onze klanten vergemakkelijken met persoonlijke oplossingen. Als bank op mensenmaat hechten we immers veel belang aan een persoonlijke aanpak. Met onze klanten, maar ook met onze medewerkers.
Een unieke kans om het verschil te maken en een tastbare impact te hebben op de projecten van onze klanten! Als klantenadviseur help je hen dromen te realiseren en begeleid je hen bij belangrijke financiële beslissingen.
Je maakt deel uit van een dynamisch team in een kantoor, een “minibedrijf” waar teamwork centraal staat. Je speelt een actieve rol in het ontwikkelen van de klantenportefeuille, het behalen van verkoopdoelstellingen en het verbeteren van het imago van je kantoor en Beobank.
We ondersteunen je met gerichte opleidingen, zodat je onze klanten een uitstekende service kunt bieden.
De specifieke afstudeerrichting is van ondergeschikt belang bij Beobank. Wij hechten vooral waarde aan de vaardigheden van onze medewerkers. Een Bachelor- of Masterdiploma is wel vereist. Naast deze kwalificaties zijn we op zoek naar mensen met een enthousiaste persoonlijkheid, een positieve instelling en de bereidheid om bij te leren en zich binnen de bank verder te ontwikkelen.
Kortom: bij Beobank kom je terecht in een open en dynamische bedrijfscultuur met een aangename werksfeer waar vaardigheden minstens even belangrijk zijn als een diploma. We geloven in een menselijke aanpak en willen dat elke Beobanker zich goed voelt op de werkvloer. Bij Beobank maak je deel uit van een cultuur van doeners en geniet je van flexibiliteit: je kan bijleren en doorgroeien.
Beobank is een Belgische retailbank die het leven van haar klanten vergemakkelijkt door op maat gemaakte oplossingen te bieden voor particulieren, zelfstandigen, vrije beroepen en KMO's. We willen een langdurige relatie met hen opbouwen om hen optimaal te begeleiden in elke fase van hun leven. Beobank is een dochteronderneming van de Groupe Crédit Mutuel Alliance Fédérale, een toonaangevende coöperatieve bankgroep in Frankrijk.
Dienstverlening en klantentevredenheid staan centraal bij alles wat we doen, of we nu wel of niet rechtstreeks in contact staan met onze klanten.De waarden die onze werkgeest weerspiegelen zijn: menselijk, eenvoud, positief en performant.