Als werken je trots maakt, dan is Daoust het bedrijf voor jou!

Bij ons draait alles om een prachtig avontuur, gedreven door onze kernwaarden, toekomstgerichte visie en ons streven naar continuïteit. We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid. Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen. Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan, of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.

Welcome to the Family !


Jouw verantwoordelijkheden

Heb jij interesse om de wereld van Dienstencheques te ontdekken? Hou jij van werken met mensen en werk jij daarbovenop graag doelgericht? Word Consulent Dienstencheques bij Daoust. 

Kiezen voor Daoust? Dan kies je voor:

  • Een belgisch familiebedrijf met meer dan 70 jaar ervaring, wij zijn één van de eersten in de sector in België.
  • Met meer dan 80 jobcenters in België zijn wij een grote speler op de arbeidsmarkt.
  • Heb jij de goesting? Dan zorgen wij voor de opleiding! Wij geloven in het investeren in onze medewerkers & het ontplooien van ieders talent.
  • Onze bedrijfswaarden "Welcome to the family" & "We love solutions"


Voor onze Jobcenter in Mechelen zijn we op zoek naar een consulent dienstencheques.

Hoe ziet jouw dag als consulent eruit?

  • Je staat in voor het rekruteren, selecteren en begeleiden van jouw huishoudhulpen.
  • Je maakt de planningen op. Je zorgt ook voor de uitbreiding van de uren van jouw huishoudhulpen alsook vervangingen.
  • Jij bent een echte matchmaker: Je zet het juiste talent op de juiste plaats aan het werk.
  • Je bent het aanspreekpunt en de schakel tussen jouw klanten & kandidaten.
  • Je zet mensen aan het werk, dus jij staat in voor de administratieve opvolging (contractopmaak & dossierbeheer)

Jouw profiel

Misschien ben jij wel de persoon die ons topteam kan vervolledigen?

  • Je bent Nederlandstalig met een basiskennis Engels & Frans. Je communiceert vlot en kan makkelijk een netwerk uitbouwen.
  • Je bent gedreven en bent resultaatgericht.
  • Je bent zeer sterk in administratieve opvolging. Je bent georganiseerd en kan goed overweg met planningen.
  • Je hebt een commerciële ingesteldheid voor de zoektocht van nieuwe klanten.
  • Je hebt een positieve ingesteldheid en hebt zin om mee te bouwen aan het succes van Daoust.
  • Je bent voltijds beschikbaar. 

Ons aanbod

Wat bieden wij?

  • Een aantrekkelijk salaris, aangevuld met extralegale voordelen.
  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering voor jou & je gezin.
  • Groepsverzekering
  • Trimestriële bonus gelinkt aan de resultaten van jouw Jobcenter
  • Individuele jaarlijkse premie (cafetariaplan) gelinkt aan jouw prestaties
  • 12 dagen recuperatie bovenop jouw 20 verlofdagen


  • Professionele opleiding binnen onze Daoust University
  • Flexibele uren tussen 8u-18u
  • Mogelijkheid tot thuiswerk (na inwerkperiode)
  • Tal van doorgroeimogeljikheden

Interesse in deze vacature?

Solliciteer door jouw kandidatuur door te mailen naar door te mailen naar jfrivaldszky@daoust.be



Logo Daoust
Daoust
Consulting • HR diensten, aanwerving en selectie • 251-500 Medewerkers
13 Beoordelingen
27 Jobs

Locatie

Daoust2800 Mechelen, België
Reistijd
- - : - -

Bedrijfsvoordelen

Extra medische diensten
Flexibele werkuren
Werknemerskortingen
Maaltijdcheques
De opgesomde voordelen zijn van toepassing voor het bedrijf en kunnen verschillen, afhankelijk van de functie of afdeling.