Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het administratief beheer van de aansluitingen en af te rekenen premies van collectieve plannen Health Care die bedrijven afsluiten ten voordele van hun werknemers en hun gezinsleden.
- Je wordt de gesprekspartner en vertrouwenspersoon van jouw klanten. Hiervoor sta je vooral in contact met de personeelsdienst van je klant.
- Je volgt de volledige polisadministratie op (premies en aansluitingen) en doet dit op een nauwkeurige en efficiënte manier. Op basis van de correcte verwerking sta je in voor facturatie en de opvolging ervan.
- Je beantwoordt telefonisch of schriftelijk alle vragen ivm de aansluiting of facturatie van klanten/verzekerden en geeft advies waar dat kan.
- Je werkt in teamverband en staat ook in als back-up voor de dossiers van collega’s.
- Je ondersteunt en informeert de Advisor die de commerciële contacten met jouw klant onderhoudt. Je geeft belangrijke signalen, evoluties en opportuniteiten die je hebt ontvangen door.