GBL Staffing Solutions is op zoek naar een Payroll & HR Officer voor een van onze klanten.
Onze klant is een gerenommeerd bedrijf met een sterke focus op kwaliteit, innovatie en duurzaamheid. Met meer dan 130 jaar ervaring heeft het bedrijf zich wereldwijd gepositioneerd als een leidende speler binnen zijn sector. Ze bieden producten en diensten die bijdragen aan de verbetering van de mobiliteit van zowel mensen als goederen. Daarnaast hechten ze veel waarde aan het welzijn van hun medewerkers. Bij dit bedrijf krijg je de kans om een belangrijke rol te spelen binnen een dynamische en vooruitstrevende organisatie.
Als Payroll & HR Officer ben jij verantwoordelijk voor een correcte en tijdige loonverwerking en HR-administratie binnen de Belgische entiteiten. Jij zorgt ervoor dat de payroll voldoet aan de geldende wetgeving en interne standaarden, terwijl je tegelijkertijd bijdraagt aan diverse HR-projecten en nauw samenwerkt met je collega's binnen de organisatie.
Jouw verantwoordelijkheden:
- Verantwoordelijk voor de volledige payrollverwerking voor drie Belgische entiteiten en back-up voor de Nederlandse entiteit;
- Zorg dragen voor de correcte en tijdige verwerking van payroll-updates, zoals nieuwe aanwervingen, ontslagen en loonswijzigingen;
- Garanderen dat de payroll in overeenstemming is met de lokale wetgeving, interne richtlijnen en best practices;
- Beantwoorden van HR-gerelateerde vragen van medewerkers met betrekking tot hun salaris, arbeidsvoorwaarden en allerhande vragen;
- Je biedt ondersteuning bij diverse personeelsprocessen, zoals werving, contracten, ziekteverlof en pensioenadministratie;
- Fungeren als contactpersoon voor verzekeringen en zorgen voor afstemming met de boekhouding;
- Opvolgen van facturatieprocessen en personeelsadministratie;
- Beheer van het Learning Systems en coördinatie van interne opleidingen voor medewerkers;
- Ondersteuning bieden bij rekrutering, onboarding en het bijwerken van personeelsdossiers in Workday, in eerste instantie voor België maar naar de toekomst toe ook voor de Nederlandse entiteit;
- Verantwoordelijk voor het beheer van het intranet en de publicatie van vacatures in België en Nederland.
Jouw profiel:
- Een bachelor- of masterdiploma in Human Resources of een vergelijkbaar vakgebied;
- Minimaal 3 jaar ervaring in payroll en loonadministratie;
- Zeer goede kennis van Nederlands en Frans; kennis van Engels is een pluspunt;
- Sterke communicatieve vaardigheden en stressbestendigheid;
- Nauwkeurig en cijfermatig sterk, met een analytische mindset;
- Flexibel, hands-on en met een praktische aanpak;
- Ervaring met payrollsoftware en Workday is een plus.
Wat bieden wij jou? Je krijgt de kans om je professionele carrière verder te ontwikkelen in een internationale, stimulerende werkomgeving.
Onze klant biedt:
- Een op maat gemaakt programma om je snel in te werken en je vaardigheden verder te ontwikkelen;
- Flexibele werkuren en de mogelijkheid om 2 dagen per week vanuit huis te werken na 6 maanden;
- Competitief salarispakket: Inclusief een tweeledige bonusstructuur;
- Groepsverzekering en een zeer uitgebreide hospitalisatieverzekering;
- Maaltijdcheques ter waarde van €8 per gewerkte dag;
- Kilometervergoeding voor woon-werkverkeer;
- Thuiswerkvergoeding.
- Aandelenoptieplan;
- 12 ADV-dagen;
- Internationale connecties: d mogelijkheid om 1 à 2 keer per jaar naar Frankrijk te reizen voor HR-teammeetings en teamevents.
Waar jouw carrière kan groeien, samen met een bedrijf dat zijn medewerkers waardeert en investeert in hun toekomst.
Solliciteren