Job 2 van 2


Report this listing

Solliciteren



Application Consultant Finance


Ben je een kei in het begrijpen van financiële-, informatie- en goederenstromen in een bedrijf?

Geeft het succesvol opleveren van een project jou een kick?

Wij zijn op zoek naar meerdere Application Consultants voor Microsoft Dynamics 365 Business Central (met specialisatie in finance-processen)!


Wat ga je doen?

Als Application Consultant voor Microsoft Dynamics 365 Business Central ben je verantwoordelijk voor het succesvol opleveren van ERP-projecten bij klanten, meer specifiek voor bedrijven actief in handel, finance en professional services.

Je belangrijkste taken zijn:

  • het geven van productdemo’s, workshops en opleidingen in Microsoft Dynamics 365 Business Central;
  • het analyseren van klantprocessen en deze vertalen naar de correcte softwareoplossing;
  • het uitschrijven van functionele analyses en technische ontwerpen;
  • het implementeren en configureren van de Microsoft Dynamics-omgeving;
  • het begeleiden van klanten bij de go-live en het bieden van ondersteuning en nazorg, zowel telefonisch als ter plaatse bij de klant.

Je maakt deel uit van een team van ervaren Application Consultants en werkt tevens nauw samen met de Microsoft Dynamics Solution Developers die op basis van jouw analyse en functioneel design, de oplossing technisch gaan ontwikkelen. Je bent sterk gemotiveerd om jonge collega’s te coachen en je kennis te delen.


Heb jij de juiste kwaliteiten en talenten?

Een Application Consultant voor Microsoft Dynamics moet op een heel klantgerichte en kwalitatieve manier kunnen werken en communiceren. Je begrijpt zeer goed de businessprocessen van een klant en kan deze vlot vertalen naar een werkbare oplossing in Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Dit is waar wij naar op zoek gaan:

  • minimaal 3 jaar functionele kennis en/of ervaring in Microsoft Dynamics 365 Business Central – technische kennis is een extra troef;
  • kennis van en interesse in de volledige boekhoudkundige flow van bedrijven, alsook de inkoop- en verkoopprocessen, magazijnbeheer en aanverwante processen;
  • gedreven om door automatisering de processen bij onze klanten te optimaliseren en verbeteren;


Waar kom je terecht?

Bij GMI group kan je rekenen op een dynamische werkomgeving met professionele opleidingen, reële doorgroeimogelijkheden en een fijne werksfeer. Ons verloningspakket is ruim opgebouwd en geeft je naast een competitief salaris tal van extralegale voordelen waaronder een bedrijfswagen, maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering en mogelijkheid tot hybride werken.

Als toonaangevend IT-bedrijf en Microsoft Cloud Business Applications Partner leveren we software en diensten aan bedrijven die kritische processen wensen te automatiseren. Dat doen we op verschillende domeinen: ERP, CRM, ECM, DMS en BI. Dankzij een geïntegreerde aanpak helpen we onze klanten om hun volledig business potentieel te ontsluiten.

Zowel een KMO als een multinational kan bij ons terecht. We hebben ondertussen ruim 400 klanten in België en Nederland (en daarbuiten), 95 medewerkers in onze kantoren in Oevel (Westerlo) en Gent (Zwijnaarde).

GMI maakt sinds mei 2024 deel uit van Alistar. Deze bestaat uit meerdere sterke spelers die samen dé uitdager willen zijn in de Europese IT-en business applicatie-markt. Klanten van de groep kunnen rekenen op expertise in de Microsoft-technologie zoals Dynamics 365 Business Central (ERP) en Customer Engagement (CRM), Microsoft 365, Power BI, e-Business, Cyber Security, IT-beheer en AI (Copilot).


Interesse? Solliciteer dan snel!

We stemmen jouw zoektocht graag af op de onze! Samen verkennen we alle mogelijkheden, zodat we geen enkele kans missen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht