🚀Join the Future of Transport with Group-GTS🚀
Bij Group-GTS zijn we gepassioneerd om een toonaangevende rol te vervullen in de transport- en logistieke sector. Met ons uitgebreide wagenpark en onze moderne magazijnfaciliteiten in de haven van Antwerpen streven we ernaar om onze klanten de beste service te bieden.
🎯 Functiedoel
Als Customer Service Officer ben je verantwoordelijk voor een correcte administratie van inkomende orders met als resultaat een efficiënte planning met het oog op klanttevredenheid en kostenefficiëntie. Door uitstekende communicatievaardigheden ben je in staat de klant(en) te woord te staan en te anticiperen op hun noden en behoeften.
✒️ Kerncompetenties
- Ownership: Je neemt verantwoordelijkheid voor de prestaties van je team en streeft naar uitmuntendheid in alles wat je doet;
- Communication: Je bent een uitstekende communicator en weet complexe informatie helder en bondig over te brengen;
- Attitude: Je hebt een positieve en proactieve houding, en inspireert anderen om hetzelfde te doen;
- Operational Excellence: Je hebt een scherp oog voor detail en streeft ernaar om onze logistieke operaties te optimaliseren;
- Customer Centricity: Je plaatst de klant altijd centraal en zoekt continu naar manieren om hun ervaringen te verbeteren.
📈 Verantwoordelijkheden
- Aannemen van klantorders en ingeven in diverse transportsystemen;
- Proactieve controle van referenties / pincodes voor instellingen en opvolging van SCR;
- Proactieve monitoring van ladingreferenties en het doorsturen van alle nodige gegevens naar klanten zoals gevraagd (vrachtwagennummer, containernummer, naam van de chauffeur, enz.);
- Proactieve updates sturen naar klanten;
- Controleren dat alle gegevens voor de transporten tijdig aanwezig zijn, inclusief opzetgegevens, douaneformaliteiten en speciale omstandigheden met betrekking tot ADR / genset;
- Opvolging van douaneaspecten van importcontainers;
- Opvolging van de implementatie van scan- / fysieke controles;
- Opvolging van certiweight – VGM documentatie;
- Monitoren van klanttrafieken, vastleggen van vaste routes van de klant, hoeveelheden, enz. en deze dagelijks monitoren;
- Communicatie met de klant over volumes, zowel telefonisch als per e-mail;
- Opvolging van verzendingsvertragingen, deze melden, registreren en verklaren in ISO.
💪 Kwalificaties
- Je hebt ervaring in een gelijkaardige functie;
- Affiniteit met de transportwereld is een plus;
- Klantvriendelijkheid draag je hoog in het vaandel;
- Je neemt initiatief, weet zaken vlot te organiseren en verliest de details niet uit het oog;
- Je weet je vlot staande te houden in een drukke werkomgeving en slaagt er in de juiste prioriteiten te stellen;
- Bij voorkeur heb je kennis van TAS en container yard app & e-Services;
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel in het Nederlands, Engels en Frans. Kennis van de Duitse taal is een pluspunt.
🚛 What's in it for you?
- Een dynamische en stimulerende werkomgeving in een groeiend en professioneel team binnen een toonaangevend transport- en logistiek bedrijf;
- Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en groei;
- Competitief salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- De kans om deel uit te maken van een toegewijd team dat zich richt op innovatie en klanttevredenheid.
⚡Neem jij het stuur in handen? Solliciteer nu en maak het verschil!⚡
Solliciteren