Job 7 van 33


Report this listing

Solliciteren



Commercieel administratief medewerker


Headit is op zoek naar een gedreven, positieve en collegiale Commercieel administratief medewerker.


Over het bedrijf:

Een internationale speler met Belgische oorsprong, actief in de petrochemische sector en hoofdkantoor regio Antwerpen.


Verantwoordelijkheden als Commercieel administratief medewerker

  • Als Customer Service Administrator voor Benelux & Frankrijk, ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van het volledige Order-to-Cash process;
  • Je werkt nauw samen met het Sales team en treedt op als eerste contact voor klanten in jouw regio;
  • Organisatie van transport binnen Benelux en Frankrijk: boeken en coördineren van zendingen, opmaak van nodige transportdocumenten, bijhorende facturatie en opvolging van leveringen;
  • Opbouw van een sterke relatie met je klantenbasis, in goede samenwerking met externe sales;
  • Opzetten en onboarden van nieuwe klanten, met oog voor hun specifieke vereisten;
  • Monitoring van order parameters en van binnenkomende orders vs forecasted.
  • Optimale stocklevels onderhouden i.s.m. Supply Chain;
  • Klanten informeren m.b.t. import regelgeving, zendingsspecificaties, transportmiddelen, douane documenten, etc.;
  • Customer forecasts verzamelen ter ondersteuning van Sales.


Wat we verwachten van de Commercieel administratief medewerker

  • Hoger diploma en/of eerste relevante ervaring in een gelijkaardige customer en sales support rol;
  • Goede communicatieve skills om sterke, positieve relaties op te bouwen met je netwerk aan interne en externe stakeholders;
  • Administratief sterk en een goede kennis van MS Office;
  • Een positieve, gedreven en service gerichte attitude;
  • Een ondernemende mindset, hands – on aanpak met oog voor prioriteiten;
  • Zelfstandig en oplossingsgericht;
  • Zeer sterke kennis Nederlands en een goede kennis Frans. Elke andere Europese taal is een grote plus.


Wat mag jij verwachten?

  • Een gevarieerde, uitdagende rol in een dynamische werkomgeving regio Antwerpen met ambitieuze projecten op de horizon;
  • Een bedrijf waar ruimte is voor initiatief en creativiteit;
  • Flexibele werkuren en de mogelijkheid om 2 dagen per week thuis te werken
  • Een vlakke structuur en familiale sfeer met een divers en internationaal team;
  • Sterk trainingsprogramma dat inzet op persoonlijke Learning en Development;
  • Zeer volledig salarispakket met verschillende bijkomende voordelen: maaltijdcheques, thuiswerkvergoeding, hospitalisatie verzekering en ambulante verzekering, groepsverzekering, ADV dagen en bijkomende verlofdagen, mooie kortingen, etc.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht