Voor onze klant in de regio Komen, zijn we op zoek naar een teamleader voor de klantendienst.
Functieomschrijving:
- Coachen en aansturen van 5 customer service medewerkers
- Zorgen voor een positieve, fijne sfeer binnen het team
- Werkverdeling en organiseren: ervoor zorgen dat iedere medewerker weet wat hij / zij moet doen en de processen begrijpt
- Verbeteringen aanbrengen in werkprocessen en systemen identificeren
- Fungeren als aanspreekpunt voor complexere vraagstukken
- Het opstellen van dagplanningen en verlofplanningen voor het personeel
Wie zoeken we?
- Je bent tweetalig Nederlands/Frans
- Je hebt ervaring in een klantendienstomgeving
- Iemand met sterke leiderschapsvaardigheden
- Kunnen begeleiden van een energiek team
- Uitstekende organisatorische vaardigheden
Wat bieden we?
- Een voltijdse tewerkstelling van 38 uur per week, van maandag tot vrijdag
- Eén keer per maand werk je op zaterdag, maar hiervoor krijg je een andere dag vrij in de week
- Je start op tussen 8.00 uur en 8.30 uur
- Je mag één dag per week thuis werken
- Je hebt 20 verlofdagen die flexibel in te plannen zijn
- Een competitief salaris, naargelang jouw ervaring
Solliciteren