Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Ervaring in allround administratieve taken en dossieropvolging? Goede kennis van Nederlands en Frans? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!


Organisatie- en afdelingsomschrijving

Onze opdrachtgever is een familiale onderneming met meer dan 20 jaar expertise in de grondwerken, wegeniswerken en afbraakwerken. Deze kernactiviteiten vormen nog steeds de basis van hun firma, maar ze zijn ook actief in het verhuren van afvalcontainers en de verwerking van bouw- en sloopafval. Het dynamisch team van 70 medewerkers werkt voornamelijk in de regio’s Vlaams-Brabant, Waals-Brabant en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (binnen de driehoek Namen – Leuven – Brussel).


Functie-informatie

Als Administratief Bediende ben je een belangrijke schakel in ons administratief team en werk je in nauwe samenwerking met onze calculator. Je komt terecht in een gevarieerde functie waarin je verantwoordelijkheden hebt in zowel de offertedienst als de ondersteuning van lopende werven.


Je taken omvatten onder andere:

  • Opmaken, versturen en opvolgen van prijsoffertes voor klanten.
  • Beheren van de mailbox voor prijsoffertes en aanvragen.
  • Onderhouden van contact met klanten en het opvolgen van hun vragen.
  • Prijsaanvragen bij leveranciers opvragen en het maken van commerciële afspraken.
  • Zorgen voor de administratieve verplichtingen bij de opstart van werven, waarbij nauwkeurigheid cruciaal is.
  • Opvolgen van de prestaties tijdens de uitvoering van de werven en het inboeken van prestaties.
  • Aanvragen van bijvoorbeeld extra transport wanneer nodig.
  • Zorg dragen voor de administratieve taken bij de uitvoering van werven en het strikt naleven van deadlines.


Functie-eisen

  • Vloeiend tweetalig in het Nederlands en Frans.
  • Een sterke administratieve achtergrond en nauwkeurig werken.
  • Gestructureerd werken en in staat om prioriteiten te stellen.
  • Zelfstandig kunnen werken en oog voor detail hebben.
  • Ervaring met de courante MS Office toepassingen.
  • Vlot communiceren met klanten en leveranciers.
  • Deadlines respecteren en goed onder druk werken.
  • Ervaring of interesse in grondwerken, afbraakwerken of bouwsector is een pluspunt, maar geen vereiste.


Aanbod

Niet zomaar een job, maar wel een carrière. Want hier kom je niet alleen in een familiale omgeving terecht, je krijgt ook écht de kans om verantwoordelijkheid te nemen over je takenpakket. In ruil krijg je het volgende pakket:

  • Een contract van onbepaalde duur na een succesvolle interimperiode.
  • Transparant loonpakket op maat van je kennis en ervaring aangevuld met extra legale voordelen:

- Maaltijdcheques €8 per gewerkte dag

- Ecocheques ter waarde van €250 op jaarbasis

- 13e maand

- Groepsverzekering

  • Een voltijdse tewerkstelling van maandag tot vrijdag van 40 uur per week.
  • Flexibel uurrooster waarbij je kan starten tussen 07:00 en 09:00 (in samenspraak met de collega's).

Belangrijk is om te weten dat het bedrijf het bouwverlof volgt en dat er dus verlof wordt ingezet tussen kerst en nieuwjaar en tijdens de zomervakantie (3 weken) en 1 week tijdens de paasvakantie.

Solliciteren