Ervaring in allround administratieve taken en dossieropvolging? Goede kennis van Nederlands en Frans? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!
Organisatie- en afdelingsomschrijving
Onze opdrachtgever is een familiale onderneming met meer dan 20 jaar expertise in de grondwerken, wegeniswerken en afbraakwerken. Deze kernactiviteiten vormen nog steeds de basis van hun firma, maar ze zijn ook actief in het verhuren van afvalcontainers en de verwerking van bouw- en sloopafval. Het dynamisch team van 70 medewerkers werkt voornamelijk in de regio’s Vlaams-Brabant, Waals-Brabant en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (binnen de driehoek Namen – Leuven – Brussel).
Functie-informatie
Als Administratief Bediende ben je een belangrijke schakel in ons administratief team en werk je in nauwe samenwerking met onze calculator. Je komt terecht in een gevarieerde functie waarin je verantwoordelijkheden hebt in zowel de offertedienst als de ondersteuning van lopende werven.
Je taken omvatten onder andere:
Functie-eisen
Aanbod
Niet zomaar een job, maar wel een carrière. Want hier kom je niet alleen in een familiale omgeving terecht, je krijgt ook écht de kans om verantwoordelijkheid te nemen over je takenpakket. In ruil krijg je het volgende pakket:
- Maaltijdcheques €8 per gewerkte dag
- Ecocheques ter waarde van €250 op jaarbasis
- 13e maand
- Groepsverzekering
Belangrijk is om te weten dat het bedrijf het bouwverlof volgt en dat er dus verlof wordt ingezet tussen kerst en nieuwjaar en tijdens de zomervakantie (3 weken) en 1 week tijdens de paasvakantie.