Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Frontdesk-medewerker


Frontdesk medewerker bij een JVB Verzekeringen

JVB Verzekeringen is dé specialist in verzekeringen voor ondernemers met een diepgaande expertise in de transport- en bouwsector zijn wij een toonaangevend bedrijf in ons vakgebied. Door onze verdere groei zijn we op zoek naar een frontdesk medewerker voor ons kantoor in Izegem. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten, het ondersteunen van ons team en het bijdragen aan de verdere ontwikkeling van onze organisatie.


Wat ga je doen?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, zowel telefonisch als aan de balie.
  • Je ontvangt klanten met een glimlach en zorgt voor een warm welkom.
  • Je beheert de algemene mailbox van het kantoor en zorgt voor een vlotte communicatie.
  • Je ondersteunt je collega’s met administratieve verzekeringstaken.
  • Je beheert het voorraadbeheer van het kantoor en zorgt dat alles op orde is.
  • Je verdeelt de dagelijkse post en zorgt dat deze bij de juiste personen terechtkomt.
  • Je hebt de eindverantwoordelijkheid over de algemene netheid van het kantoor.
  • Je beheert de debiteuren en zorgt voor een correcte facturatie van verzekeringspolissen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van onze sociale media kanalen.


Wat bieden wij?

  • Een dynamische werkomgeving met een hecht team.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Bedrijfswagen + tankkaart.
  • Hospitalisatie-, tandzorg- & pensioenverzekering.
  • Maaltijd & ecocheques.
  • Iphone + abonnement


Wie ben jij?

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je bent klantgericht en hebt een proactieve houding.
  • Je bent georganiseerd en kunt goed multitasken.
  • Je hebt ervaring met administratieve taken en bent nauwkeurig.
  • Je hebt een goed organisatorisch inzicht.
  • Kennis van het beheerspakket Brio is een pluspunt
  • In het bezit van PCP attest is een pluspunt

Solliciteren