Heb je ervaring in Customer Service en wil jij de wereld veiliger maken? Incendin heeft jou nodig!
INCENDIN, met hoofdzetel te Tisselt (Willebroek), is een toonaangevende Europese ontwikkelaar en producent van hoogwaardige en milieu verantwoorde chemische producten voor de brandveiligheidsindustrie. Hun producten beschermen zowel passief (brandwerend) als actief (brand blussend). Deze Belgische & financieel gezonde groep is actief in België, Duitsland, Frankrijk & UK, exporteert naar meer dan 70 landen, en telt een 100 tal medewerkers.
Als Customer Service & Logistics Medewerker speel je een essentiële rol in het efficiënt behandelen van klantenorders en het leveren van uitstekende klantenservice. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een efficiënte en vriendelijke afhandeling van hun bestellingen, vragen en klachten. Je werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen om ervoor te zorgen dat klantverzoeken tijdig en naar tevredenheid worden afgehandeld. Je werkt on-site in Tisselt in een hecht team en hebt dagelijks contact met collega’s en klanten uit verschillende landen en culturen.
Je beheert het orderverwerkingsproces van invoer tot aflevering, waarbij de focus ligt op efficiëntie en nauwkeurigheid. Je doet de voorbereidingen en opvolgingen van transportschema's en exportdocumentatie. Je stemt hierbij intern af tussen de teams en extern met logistieke partners.
Je staat in voor de klantenservice en ondersteuning. Je werkt op een vriendelijke en professionele manier klantvragen en klachten af en volgt dit op in samenwerking met o.a. de technische dienst.
Je denkt actief mee in het analyseren van problemen en oplossingen.
Je bent de schakel tussen de klant en de andere afdelingen, waaronder logistiek, sales en operations. Je staat in voor de communicatie met transporteurs, douane-expediteurs en logistieke dienstverleners; en neemt een proactieve houding in het informeren van klanten in verband met de orderstatus, levertermijnen of vertragingen.
Je monitort en coördineert de levering en het transport van de goederenstroom naar de klant, zo anticipeer je ook op leveringsproblemen. Dit alles met een doel, alles tijdig en correct te leveren bij de klant.
Door een excellente service, ben je in staat sterke klantrelaties op te bouwen en te onderhouden in een internationale context. Je identificeert kansen om de klanttevredenheid te verbeteren en feedback door te geven aan relevante interne teams.
Je staat in voor het correct registreren van klantinteracties, bestellingen en leveringen met gebruik van ERP/CRM - systemen. Je werkt hier volgens interne procedures en regelgeving.
Monitor wil bedrijven en organisaties verder helpen in diverse topics van HR.
Vanuit een sterk geloof in de mogelijkheden van de 'mens' en een positief mensbeeld zijn we ervan overtuigd dat de mens in de organisatie een belangrijke differentiërende factor kan zijn. Het talent aan boord van een organisatie kan elke organisatie een uitgesproken competitief voordeel bieden. Monitor wil oplossingen aanreiken, die organisaties verder helpen in het aantrekken, evalueren, beoordelen en het ontwikkelen van talent.
We transmit personal data to third-party providers who help us to improve our web services. In this context, we also create and enrich usage profiles (e.g., on the basis of cookie IDs), which may also be transferred outside the EEA.
For this and to be able to use certain services for the purposes listed below, we require your consent. By clicking "Accept all", you agree to these (revocable at any time). This also includes your consent to the transmission of certain personal data to third countries, including the USAIn case of doubt, the third countries concerned, particularly the US, do not have the level of data protection that you enjoy under the GDPR. This can have disadvantages such as a more difficult enforcement of data subject rights, a lack of control over further processing and transmission of the data or access to the data by government agencies, US authorities, for control and monitoring purposes, without you being entitled to legal remedies against this. *, in accordance with Art. 49 (1) (a) GDPR. You can change your settings or refuse data processing under "Settings or reject". You can change your selection at any time under "Privacy Statement" at the bottom of the page.