Job 2 van 7


Report this listing

Solliciteren



Coördinator Facility


Lokaal Bestuur Zottegem werft aan
Coördinator Facility Ben jij organisatorisch sterk, technisch onderlegd en een echte teamcoach? Heb je voeling met gebouwbeheer en oog voor planning en budgetbeheer? Ben je gebeten door onderhoud, infrastructuur en gebouwenbeheer en ben je vertrouwd met de geldende wetgeving? Dan is deze functie echt iets voor jou. Als Coördinator Facility sta je midden in de werking van onze organisatie. Je zorgt ervoor dat onze gebouwen goed onderhouden worden én klaar zijn voor de toekomst.
Functieomschrijving Als  coördinator facility  vorm je een goede tandem met het hoofd facility, en ben je de schakel tussen strategie en uitvoering. Je begeleidt en ondersteunt de (meewerkende) ploegbazen die de techniekers en medewerkers in schoonmaak en onderhoud leiden. Je plant en coördineert herstellingen en preventief onderhoud, werkt samen met externe partners én bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening. Dankzij jouw inzet blijven onze gebouwen veilig, comfortabel en duurzaam.
Jouw werkdag:
Geen enkele dag is hier hetzelfde. Een greep uit jouw takenpakket als  coördinator facility:
  • Het motiveren, coachen en ondersteunen van jouw team en zorgen voor duidelijke afspraken en een vlotte samenwerking.
  • Het in goede banen leiden van onderhoud door preventief en curatief onderhoud aan gebouwen in te plannen en nauwgezet op te volgen.
  • Het coördineren van interventies van externe leveranciers en bewaken van de kwaliteit van hun werk.
  • Het uitvoeren van inspecties, rapporteren over werkvolumes en ingrijpen waar nodig om bij te kunnen sturen.
  • Je zorgt ervoor dat alle werken veilig en volgens de regels verlopen, en organiseert opleidingen en toolboxen.
  • Je volgt budgetten en kosten op, werkt mee aan subsidieaanvragen en houdt alle onderhoudsgegevens correct bij.
Profiel
  • Je beschikt over een  bachelordiploma  of een diploma dat hiermee werd gelijkgesteld.  Geen bachelordiploma  maar wel een diploma secundair onderwijs? Als je slaagt op een  capaciteitsproef  ben je meer dan welkom
  • Je kan  drie jaar relevante ervaring  voorleggen.
  • Je beschikt over een  rijbewijs B .
  • Je bent organisatorisch sterk aangelegd en laat je niet uit het lood slaan bij onverwachte omstandigheden.
  • Je houdt ervan om het beste in mensen naar boven te halen.
  • Je hebt een kritische blik en ziet verbeterkansen als die er zijn.
Aanbod Van € 3.091 tot € 5.155 per maand Groepsverzekering Maaltijdcheques Individuele hospitalisatieverzekering Tussenkomst openbaar vervoer Fietsvergoeding 13e maand Vakantiegeld Extra-legale vakantiedagen
  • Een boeiende en afwisselende job in een team met een goede teamsfeer en in een dynamische organisatie.
  • Een aantrekkelijk bruto aanvangsmaandwedde: voltijds op niveau B1 – B3 – kan variëren 3.091,48 euro en 5.155,42 euro – afhankelijk van relevante ervaring en anciënniteit.
  • Het bruto maandloon wordt aangevuld met extralegale voordelen:
  • 36-uren week en flexibele werkregeling (glijdend uurrooster en telewerk),
  • Aantrekkelijke verlofregeling,
  • Eindejaarstoelage,
  • Maaltijdcheques (4,50 euro),
  • Eco-cheques (200,00 euro per jaar)
  • Tussenkomst woon-werkverkeer openbaar vervoer,
  • Hospitalisatieverzekering,
  • Fietsvergoeding van 0,36 euro/km
  • Fietslease en fietspremie van 8 euro bruto per maand voor wie van fietslease gebruik maakt
  • Tweede pensioenpijler van 3%,
  • Aansluiting bij GSD-V: kortingen (op reizen, pretparken, bioscopen,), premies en tussenkomsten in medische kosten,
  • Jaarlijks personeelsfeest,
  • Recht op een gratis UiT-pas.
Voor bovenvermelde functie wordt ervaring in de openbare sector geldelijk gevaloriseerd; ervaring in de privésector of als zelfstandige kan volledig geldelijk gevaloriseerd worden indien relevant voor de functie. Interesse?
Solliciteren kan   tot en met 05/05/2025door het  sollicitatieformulier  in te vullen en je cv, motivatiebrief, kopie van je diploma, en een recent uittreksel uit het strafregister (maximum 3 maanden oud) op te laden bij je online sollicitatie
Solliciteren via post kan door bovengenoemde documenten per post op te sturen of persoonlijk te bezorgen (tegen ontvangstbewijs) aan Lokaal Bestuur Zottegem tav de personeelsdienst, Gustaaf Schockaertstraat 7, 9620 Zottegem.
Meer informatie over de functie en de selectieprocedure kan je terugvinden in de functieomschrijving en de infobundel. Voor bijkomende inlichtingen kan je contact opnemen met vacature@zottegem.be of 09 364 64 75. Lokaal bestuur Zottegem selecteert kandidaten op basis van competenties en eventueel diploma en maakt geen onderscheid op basis van leeftijd, geslacht, geaardheid, etnische afkomst, geloof, handicap of nationaliteit.
Je mag hier jezelf zijn én bent heel erg welkom

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht