Heb je een passie voor klantencontact, commerciële groei en een interesse in de automotive sector? Dan hebben wij de ideale uitdaging voor jou! Voor een toonaangevend bedrijf in de automotive sector, gevestigd in Zaventem, zijn wij op zoek naar een enthousiaste en resultaatgerichte Inside Account Manager. In deze rol speel je een cruciale rol in het onderhouden en versterken van klantrelaties en ben je een belangrijke schakel tussen de klanten en de interne teams.
Jouw takenpakket als Inside Account Manager:
* Het beheren en uitbouwen van bestaande klantrelaties binnen de automotive sector.
* Het opvolgen van inkomende aanvragen en het bieden van oplossingen op maat voor klanten.
* Het opstellen van offertes en contracten en de opvolging hiervan.
* Het signaleren van commerciële kansen en bijdragen aan de realisatie van verkoopdoelstellingen.
* Nauw samenwerken met het sales- en marketingteam om klanten de best mogelijke service te bieden.
* Het ondersteunen van de buitendienstcollega's door het voorbereiden van verkoopgesprekken en het beheren van administratieve processen.
* Het bijhouden van klantinformatie in het CRM-systeem en rapporteren aan de Sales Manager.
Het ideale profiel als Inside Account Manager:
* Een bacheloropleiding heeft afgerond in een commerciële richting of gelijkwaardig door ervaring.
* Minimaal 2 jaar ervaring heeft in een soortgelijke functie, bij voorkeur in de automotive of een aanverwante sector.
* Klantgericht is en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
* Sterk is in organiseren en prioriteiten stellen.
* Vlot werkt met MS Office en bekend is met CRM-systemen.
* Vloeiend Nederlands, Frans & Engels
Het aanbod als Inside Account Manager:
* Een uitdagende functie met veel autonomie in een boeiende sector.
* Een marktconform salaris tot €50000 op jaarbasis met aantrekkelijke extralegale voordelen.
* 32 verlofdagen aangevuld met 2 tot 3 thuiswerkdagen per week.
* De mogelijkheid om te werken in een moderne en inspirerende omgeving in Zaventem.
* Een hecht team waarin jouw input wordt gewaardeerd en gestimuleerd.
* Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
Interesse? Solliciteer dan snel online!
Als Global Talent Solutions business biedt Robert Walters een breed scala aan diensten voor zowel organisaties als professionals, van recruitment tot outsourcing en advisory. Wij helpen mensen met uiteenlopende vaardigheden, ambities en achtergronden aan een eerste of volgende stap in hun carrière.
Of je nu op zoek bent naar een vaste of tijdelijke job, bij Robert Walters ben je aan het juiste adres. Wij zijn gespecialiseerd in de volgende vakgebieden: accounting & tax, finance, banking & financial services, sales & marketing, human resources, engineering & supply chain en business support. Ervaren professionals die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging op zelfstandige basis kunnen rekenen op de hulp van onze interim management divisie.
In België heeft Robert Walters 5 kantoren: Antwerpen, Brussel, Gent, Groot-Bijgaarden en Zaventem. Contacteer ons.
Ons doel als bedrijf is om mensen en organisaties in staat te stellen hun unieke potentieel te vervullen. Dit is de leidraad bij alles wat we zeggen en doen en staat centraal in ons ESG- en Corporate Responsibility-programma. Als trotse leden van het UN Global Compact ondersteunt onze ESG-strategie de Sustainable Development Goals van de VN met een speciale focus op het verminderen van onze impact op het milieu, het stimuleren van het potentieel van onze mensen en de lokale gemeenschappen waarin we werken, en ethisch en verantwoord ondernemen. Verantwoord ondernemen Ethisch handelen heeft altijd centraal gestaan in ons bedrijf. Robert Walters ondersteunt de overgang naar een duurzame economie en helpt bedrijven hun ESG-impact te verbeteren met onze datagestuurde inzichten op het gebied van ESG, rekrutering en de toekomst van werk. Daarnaast ondersteunen wij wereldwijd liefdadigheidsprojecten, onder andere in Kenia, India en het Verenigd Koninkrijk. Voor elke kandidaat die in een nieuwe