Om de werking van het onthaalteam te coördineren en te professionaliseren, zijn we op zoek naar een dynamische en daadkrachtige leidinggevende. Samen met je 18-koppig team verzorg je de professionele ontvangst van de patiënten en artsen, zorg je voor de kwaliteitsvolle opvolging van raadplegingen en organiseer je de administratieve back-office van de beide vestigingen van onze polikliniek.
Functieomschrijving
· Je vertaalt de strategische organisatiedoelstellingen in een beleidsplan voor de afdeling, en bewaakt de uitvoering ervan via jaaractieplannen
· Op korte termijn realiseer je de verdere integratie van het eengemaakte onthaalteam
· Je werkt ifv de kwaliteitsdoelstellingen richtlijnen en procedures uit en stuurt bij waar nodig
· Je monitort de workload van de afdeling en stemt de personeelsbezetting hierop af
· Je coacht de teamleden zodat ze hun competenties maximaal kunnen inzetten en ontplooien
· Je overlegt dienstoverschrijdend zodat er afstemming is met de activiteiten van andere afdelingen
· Je bent contactpersoon voor externe bedrijven waarmee de polikliniek samenwerkt (verzekeringen, bandagist,…)
· Je neemt de expertenrol op voor een aantal specifieke taken (bijv. patiëntendossier, facturatie, RIZIV-nomenclatuur)
Profiel
· Je bezit minimaal een bachelordiploma in een administratieve richting (bv medical management assistant) of gelijkwaardig door ervaring
· Je hebt minimum 5 jaar ervaring met projectwerk en leidinggeven
· Je PC-skills zijn voortreffelijk
· Je beschikt over een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede beheersing van het Frans en Engels
· Je hebt een goede kennis van medische terminologie, hebt interesse in GDPR en in RIZIV-nomenclatuur
· Ervaring met applicatiebeheer (KWS, BAS, OAZIS) is een troef
· Als een echte coach, ben je in staat jouw team naar een gemeenschappelijk doel te sturen
· Je kan efficiënt organiseren en anderen enthousiasmeren
· Klantgerichtheid, discretie en integriteit draag je hoog in het vaandel
· Je bent innovatief en handelt oplossingsgericht
Wij bieden
… een minimaal 80%-tewerkstelling in een boeiende werkomgeving. Je komt terecht in een dynamische bedrijfscultuur waar het ontplooien van jouw competenties wordt mogelijk gemaakt.
Je werkt zowel in Leuven als in Wezembeek-Oppem
MCH (Medisch Centrum voor Huisartsen) is een organisatie met twee poliklinieken (Leuven en Wezembeek-Oppem), een labo en een uitgebreide huisartsenwerking. Ons netwerk bestaat uit ruim 600 huisartsen, 170 medewerkers en 100 specialisten en vraagt om een heldere visie op strategische en operationele ontwikkelingen.
De laagdrempeligheid waarmee onze patiënten tot bij ons komen, vertaalt zich ook in de wijze waarop we met elkaar omgaan: er wordt gezocht naar collegiale samenwerking, in een informele en vertrouwelijke sfeer. Verantwoordelijkheid en autonomie geven zorgt ervoor dat onze medewerkers kunnen groeien in hun job, maar ook als persoon.
Interesse?
Bezorg ons jouw CV en motivatie via e-mail: vacatures@mchinfo.be
Meer info over MCH kan je vinden op onze website www.mchinfo.be