Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Senior, Medior en Junior Accountant


Wat ga je doen als Senior, Medior en Junior Accountant?

Het zorgen voor de dagdagelijkse boekhoudkundige verrichtingen en finaal mee voorbereiden van de jaarrekeningen van onze werkmaatschappijen. Afhankelijk van het het ervarings -en expertise niveau houdt dit in:

  • Verzamelen en klasseren van verantwoordingsstukken met betrekking tot aankoopverrichtingen, facturen en creditnota’s.
  • Het controleren van binnenkomende facturen door deze te vergelijken met bestelbonnen en aankoopcontracten, waarbij de focus vooral ligt op goederen, geen diensten.
  • Boekingen van inkomende en uitgaande facturen, intercompany verrichtingen, creditnota's en onkostennota's.

Voorbereiden en opvolgen van financiële verrichtingen, zodat de betalingen correct worden uitgevoerd of geïnd. Dit houdt onder andere in:

  • Het bijhouden van kasbewegingen en de bijhorende verantwoordingsstukken.
  • Het opmaken van overzichten omtrent openstaande posten en uitsturen van betalingsherinneringen omtrent vorderingen, het betreft eerder leveranciers en eventuele interne klanten.

Voorbereiden en opmaken van de vereiste periodieke wettelijke documenten.

Het zorgen voor de dagdagelijkse boekhoudkundige verrichtingen en finaal mee voorbereiden van de jaarrekeningen van onze werkmaatschappijen. Afhankelijk van het het ervarings -en expertise niveau houdt dit in:

  • Verzamelen en klasseren van verantwoordingsstukken met betrekking tot aankoopverrichtingen, facturen en creditnota’s.
  • Het controleren van binnenkomende facturen door deze te vergelijken met bestelbonnen en aankoopcontracten, waarbij de focus vooral ligt op goederen, geen diensten.
  • Boekingen van inkomende en uitgaande facturen, intercompany verrichtingen, creditnota's en onkostennota's.

Voorbereiden en opvolgen van financiële verrichtingen, zodat de betalingen correct worden uitgevoerd of geïnd. Dit houdt onder andere in:

  • Het bijhouden van kasbewegingen en de bijhorende verantwoordingsstukken.
  • Het opmaken van overzichten omtrent openstaande posten en uitsturen van betalingsherinneringen omtrent vorderingen, het betreft eerder leveranciers en eventuele interne klanten.

Voorbereiden en opmaken van de vereiste periodieke wettelijke documenten.

Solliciteren