Jouw verantwoordelijkheden

Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het administratief beheer van de aansluitingen en af te rekenen premies van collectieve plannen Health Care die bedrijven afsluiten ten voordele van hun werknemers en hun gezinsleden.

  • Je wordt de gesprekspartner en vertrouwenspersoon van jouw klanten. Hiervoor sta je vooral in contact met de personeelsdienst van je klant.
  • Je volgt de volledige polisadministratie op (premies en aansluitingen) en doet dit op een nauwkeurige en efficiënte manier. Op basis van de correcte verwerking sta je in voor facturatie en de opvolging ervan.
  • Je beantwoordt telefonisch of schriftelijk alle vragen ivm de aansluiting of facturatie van klanten/verzekerden en geeft advies waar dat kan.
  • Je werkt in teamverband en staat ook in als back-up voor de dossiers van collega’s.
  • Je ondersteunt en informeert de Advisor die de commerciële contacten met jouw klant onderhoudt. Je geeft belangrijke signalen, evoluties en opportuniteiten die je hebt ontvangen door.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelor opleiding.
  • Je bent perfect Nederlandstalig en beschikt bij voorkeur over een goede kennis van het Frans.
  • Heb je kennis van verzekeringen of sociale zekerheid? Super want dit gaat je zeker kunnen helpen in deze functie.
  • Met je servicegerichte insteek weet je je in te leven in de vragen en problemen van de klant.
  • Je vindt het leuk om binnen een hecht team, zelfstandig op dossiers te kunnen werken.
  • Je nauwkeurigheid, werkstructuur en planning skills helpen je bij de administratieve dossierafhandeling.
  • Je toont sterke interesse in data-verwerking en bent vertrouwd met de gebruikelijke data-tools.
  • Je legt graag contact met klanten en houdt hen op de hoogte van de stavaza van hun dossiers.
  • Je bent flexibel in die zin dat je open staat voor nieuwe dingen en bereid bent om te switchen tussen taken.
  • Je bent communicatief, stressbestendig en neemt verantwoordelijkheid op.

Ons aanbod

  • Een boeiende functie bij de meest innovatieve verzekeringsmakelaar in België.
  • Een enthousiast team dat je met open armen zal ontvangen en waar je op basis van je talenten zal worden ingezet.
  • Een dynamische werksfeer met ruimte voor autonomie, initiatief en groeikansen.
  • We voorzien een degelijke opleiding en een ruime waaier aan bijscholingsmogelijkheden.
  • We hechten belang aan een goede work-life balans en daarom bieden we flexibele werktijden en de gelegenheid tot 50% thuiswerk.
  • Daarenboven kan je rekenen op een aantrekkelijk verloningspakket inclusief extralegale voordelen en een sociaal plan.



Het bedrijf maakt deel uit van


Locatie

VANBREDA RISK & BENEFITSPlantin en Moretuslei 297, 2140 Antwerpen, België
Reistijd
- - : - -

In het kort

  • Sector
  • Gesticht
  • Adres Plantin en Moretuslei, Borgerhout
  • Grootte

Over ons

Vanbreda Risk & Benefits is de grootste onafhankelijke Belgische verzekeringsmakelaar en risicoconsultant, en de toonaangevende verzekeringspartner in de Benelux. Sinds 1937 formuleert Vanbreda antwoorden op de risicovragen van bedrijven, publieke en sociale instellingen en ondernemers. Meer dan 600 medewerkers adviseren ruim 60.000 cliënten op vlak van verzekeringen, risicobeheer en employee benefits. Een grondige kennis van de activiteiten en risico’s van onze cliënten en een doorgedreven technische knowhow en dienstverlening zijn de hoekstenen van ons succes, wat weerspiegeld wordt in een cliëntenretentie van meer dan 95%.

Soortgelijke vacatures