De wereldwijde energiesector verandert voortdurend. Omexom werkt samen met klanten om de energietransitie te realiseren.

We helpen klanten om hun doelstellingen te bereiken. We ontwikkelen oplossingen voor alle spelers die elektriciteit opwekken, transformeren en distribueren. Voor zowel professionele als lokale overheden.

Zo helpt Omexom energieproducenten en netbeheerders bij het vervullen van hun opdrachten en tegelijkertijd bij het navigeren door het evoluerende landschap. De expertise van Omexom stelt ons in staat om te anticiperen op de impact van hernieuwbare energieën.

Als systeemintegrator beoordelen we de individuele behoeften van elke klant, voordat we de beste oplossing specifiek voor hen selecteren. Omexom blijft volledig onafhankelijk als het gaat om de integratie van technologische opties.


Word jij onze nieuwe Project Assistant bij Omexom?

Ben jij een administratieve topper die energie krijgt van structuur en overzicht? Werk je graag in een jong, dynamisch team waar je echt impact kan maken?

Dan is deze job iets voor jou!

Jouw rol als Project Assistant

Bij Omexom werk je mee aan duurzame energieprojecten, zonder dat je zelf een technische achtergrond nodig hebt. Jouw talent ligt in nauwkeurigheid, punctueel werken en helder communiceren. Jij bent de steunpilaar van onze projectmanagers en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt – van administratie tot planning en coördinatie.

Wat ga je doen?

  • Je biedt administratieve ondersteuning aan jouw Project Managers.
  • Je houdt documentatie, contracten en planningen up-to-date.
  • Je coördineert, communiceert en schakelt vlot tussen klanten, leveranciers en collega’s. Je zorgt voor een heldere opvolging.
  • Je stemt de logistieke taken en de planning af met de Project Buyer en zorgt ervoor dat alles op tijd op de juiste plek is. Je maakt bestellingen op en verstuurt deze naar onze leveranciers.
  • Je bewaart het overzicht met jouw helikopterview over meerdere projecten en zorgt ervoor dat de deadlines gehaald worden. 

Wie zoeken wij?

Je hebt een bachelor in een administratieve of technische richting of minstens 2 jaar ervaring in een gelijkaardige rol. Je hebt een goede kennis van MS Office. Daarnaast spreek en schrijf je vloeiend Nederlands en heb je een goede kennis van het Engels.

Jij bent:

  • Punctueel – Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail, zodat niets over het hoofd wordt gezien.
  • Communicatief – Je communiceert helder en professioneel met collega’s, klanten en leveranciers.
  • Oplossingsgericht – Je denkt proactief mee en vindt efficiënte oplossingen bij uitdagingen.
  • Teamspeler – Je werkt graag samen en draagt bij aan een positieve groepsdynamiek.
  • Stressbestendig – Je werkt efficiënt onder deadlines en je kan snel schakelen tussen verschillende taken bij onverwachte wijzigingen in de planning.

Wat bieden wij jou?

Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur met marktconform loon en extra legale voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, aandelenplan, 20 dagen verlof en 12 dagen ADV, CAO90 loonbonus, …).

Je komt terecht in een jong, dynamisch team met flexibele uren waarbij je zelf je agenda kan beheren.

Dit in een bedrijf waar veiligheid en collegialiteit voorop staan en waar tegelijk ruimte wordt gegeven om je eigen ding te doen. Je maakt deel uit van een gezonde organisatie die onderdeel is van een internationale groep met ambities, VINCI Energies.



Het bedrijf maakt deel uit van



Locatie

Omexom2275 Lille, België
Reistijd
- - : - -

Bedrijfsvoordelen

Pensioenplan
Flexibele werkuren
Bedrijfslaptop
Fitnessprogramma
Tankkaart
Parkingplaats
Werknemerskortingen
Cafeteria
Maaltijdcheques
Mobiele telefoon
Aandelenopties
Thuiswerk
Bedrijfswagen
Toegankelijkheid voor mensen met een handicap
De opgesomde voordelen zijn van toepassing voor het bedrijf en kunnen verschillen, afhankelijk van de functie of afdeling.