Jouw verantwoordelijkheden:
- Je behandelt inkomende vragen en meldingen via telefoon en een ticketing systeem.
- Je helpt klanten, zowel commercieel als technisch, door helder te communiceren en oplossingen aan te bieden.
- Je blijft op de hoogte van ontwikkelingen binnen onze softwareoplossingen en gebruikt deze kennis om gericht ondersteuning te bieden.
- Je ondersteunt het salesteam door het opvolgen van gerichte salesacties.
- Je informeert, sensibiliseert en overtuigt klanten van ons aanbod via persoonlijke communicatie.
- Je onderhoudt relaties binnen een beperkte klantenportefeuille, zodat zij goed geïnformeerd blijven en optimaal ondersteund worden.
- Samen met je collega’s zorg je voor een vlekkeloze verwerking van het orderproces, van offerte tot factuur.
Jouw profiel:
- Je hebt affiniteit met IT en software en bent bekend met CRM- en Incident Management-systemen.
- Je bent vlot tweetalig (Nederlands-Frans), kennis van Engels is een pluspunt.
- Communicatief ben je sterk, zowel telefonisch als via e-mail.
- Klantgerichtheid en service zitten in je DNA.
- Je hebt een proactieve houding, kunt empathisch luisteren en zoekt actief naar oplossingen.
- Je straalt rust en vertrouwen uit, zowel naar klanten als collega’s.
- Je hebt snel inzicht in processen en werkt graag samen met andere teams.
- Je neemt informatie vlot op en weet deze efficiënt over te brengen aan klanten.
Wat biedt onze klant je :
- De kans om je te ontwikkelen in een uitdagende en inspirerende omgeving
- Een focus op kwaliteit, groei en respect voor het individu
- Een goede work-life-balance
- Een uitdagende job bij een topspeler in zijn marktsegment
- Een competitief salaris met hospitalisatie verzekering en maaltijdcheques
- Een dynamische en jonge bedrijfssfeer
- 2 dagen onsite (maandag en donderdag) - 3 dagen remote (indien gewenst)
Solliciteren