Job 7 van 13


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Jouw verantwoordelijkheden​:

  • Je behandelt inkomende vragen en meldingen via telefoon en een ticketing systeem.
  • Je helpt klanten, zowel commercieel als technisch, door helder te communiceren en oplossingen aan te bieden.
  • Je blijft op de hoogte van ontwikkelingen binnen onze softwareoplossingen en gebruikt deze kennis om gericht ondersteuning te bieden.
  • Je ondersteunt het salesteam door het opvolgen van gerichte salesacties.
  • Je informeert, sensibiliseert en overtuigt klanten van ons aanbod via persoonlijke communicatie.
  • Je onderhoudt relaties binnen een beperkte klantenportefeuille, zodat zij goed geïnformeerd blijven en optimaal ondersteund worden.
  • Samen met je collega’s zorg je voor een vlekkeloze verwerking van het orderproces, van offerte tot factuur.


Jouw profiel:

  • Je hebt affiniteit met IT en software en bent bekend met CRM- en Incident Management-systemen.
  • Je bent vlot tweetalig (Nederlands-Frans), kennis van Engels is een pluspunt.
  • Communicatief ben je sterk, zowel telefonisch als via e-mail.
  • Klantgerichtheid en service zitten in je DNA.
  • Je hebt een proactieve houding, kunt empathisch luisteren en zoekt actief naar oplossingen.
  • Je straalt rust en vertrouwen uit, zowel naar klanten als collega’s.
  • Je hebt snel inzicht in processen en werkt graag samen met andere teams.
  • Je neemt informatie vlot op en weet deze efficiënt over te brengen aan klanten.


Wat biedt onze klant je :

  • De kans om je te ontwikkelen in een uitdagende en inspirerende omgeving
  • Een focus op kwaliteit, groei en respect voor het individu
  • Een goede work-life-balance
  • Een uitdagende job bij een topspeler in zijn marktsegment
  • Een competitief salaris met hospitalisatie verzekering en maaltijdcheques
  • Een dynamische en jonge bedrijfssfeer
  • 2 dagen onsite (maandag en donderdag) - 3 dagen remote (indien gewenst)

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht