Job 5 van 13


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Jouw verantwoordelijkheden​: Je behandelt inkomende vragen en meldingen via telefoon en een ticketing systeem. Je helpt klanten, zowel commercieel als technisch, door helder te communiceren en oplossingen aan te bieden. Je blijft op de hoogte van ontwikkelingen binnen onze softwareoplossingen en gebruikt deze kennis om gericht ondersteuning te bieden. Je ondersteunt het salesteam door het opvolgen van gerichte salesacties. Je informeert, sensibiliseert en overtuigt klanten van ons aanbod via persoonlijke communicatie. Je onderhoudt relaties binnen een beperkte klantenportefeuille, zodat zij goed geïnformeerd blijven en optimaal ondersteund worden. Samen met je collega’s zorg je voor een vlekkeloze verwerking van het orderproces, van offerte tot factuur. Jouw profiel: Je hebt affiniteit met IT en software en bent bekend met CRM- en Incident Management-systemen. Je bent vlot tweetalig (Nederlands-Frans), kennis van Engels is een pluspunt. Communicatief ben je sterk, zowel telefonisch als via e-mail. Klantgerichtheid en service zitten in je DNA. Je hebt een proactieve houding, kunt empathisch luisteren en zoekt actief naar oplossingen. Je straalt rust en vertrouwen uit, zowel naar klanten als collega’s. Je hebt snel inzicht in processen en werkt graag samen met andere teams. Je neemt informatie vlot op en weet deze efficiënt over te brengen aan klanten. Wat biedt onze klant je : De kans om je te ontwikkelen in een uitdagende en inspirerende omgeving Een focus op kwaliteit, groei en respect voor het individu Een goede work-life-balance Een uitdagende job bij een topspeler in zijn marktsegment Een competitief salaris met hospitalisatie verzekering en maaltijdcheques Een dynamische en jonge bedrijfssfeer 2 dagen onsite (maandag en donderdag) - 3 dagen remote (indien gewenst)

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht