Over ons
STRABAG Belgium maakt deel uit van het internationale bouwbedrijf STRABAG SE. Als sterk bouwtechnologieconcern, met wereldwijd meer dan 86.000 medewerkers, realiseren we projecten met een uitgesproken innovatief karakter. Met een omzet van 19 miljard euro behoren we tot de wereldtop. We bundelen onze krachten, delen onze expertise en streven ernaar om in 2040 klimaatneutraal te zijn. Ons motto: WORK ON PROGRESS.
De functie
De afdeling IMS (Integrated Management System) staat in voor de borging, implementatie, optimalisatie en certificering van ons geïntegreerde managementsysteem. Denk hierbij aan de opvolging van verschillende internationale STRABAG-concernrichtlijnen, de wettelijke kaders alsook de instandhouding en uitbreiding van onze certificeringen (o.a. ISO 9001, ISO 14001, FSC-PEFC en VCA).
Om dit te bereiken zijn onder meer je taken en verantwoordelijkheden:
Kwalificaties
In deze functie krijg je veel verantwoordelijkheid om de processen zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Hiervoor vragen wij relevante ervaring in een soortgelijke functie, bijvoorbeeld als (assistent) QHSE-manager, kwaliteitsmanager, ISO-auditor, etc. Verder vinden wij het belangrijk dat je beschikt over:
Onze ideale kandidaat wordt de opvolger van onze huidige IMS-manager.
Hoewel zijn pensionering pas over een paar jaar plaatsvindt, biedt dit een mooie kans voor een gedegen overdracht. In de komende jaren bouw je mee aan actuele en nauwkeurige managementsystemen, volledig in lijn met het internationale concern.
Wat bieden wij jou?
Meer dan voldoende uitdaging binnen een dynamisch team met een gezonde ambitie voor de toekomst. STRABAG Belgium, een welgekende klasse 8 aannemer, bouwt aan mooie projecten en heeft bovendien alle expertise in huis. Zo beschikken wij over een interne multidisciplinaire studiedienst (Central Services / Zentrale Technik), materieeldienst en wagenpark (BMTI) en expertise op het gebied van Contract Management & Legal (CML). Daarnaast hebben wij nauwe contacten met het internationale concern STRABAG SE waar de nodige knowhow aanwezig is. Uiteraard bieden wij voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, door de nodige begeleiding te bieden en door diverse interne en externe opleidingen. Daarnaast bieden wij jou een attractief salarispakket met extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijd- en ecocheques, laptop en een smartphone.