Introductie

Voor een klant in Zaventem, zijn we op zoek naar een sales support coördinator. Heb je interesse in deze functie? Lees dan zeker verder.


Jouw verantwoordelijkheden

Waaruit bestaat jouw takenpakket als sales support medewerker?

  • Je bent de rechterhand van onze Sales Manager: samen boog je je over accountplannen (zowel korte als lange termijn), berekeningen, prijzen en aanbiedingen.
  • Deals sluiten? Jij zorgt voor een vlotte afhandeling, van het eerste contact tot de finishlijn!
  • Als sales support medewerker ben je het aanspreekpunt voor onze klanten: je verwerkt bestellingen, zorgt voor een tijdige levering en beantwoordt al hun vragen met de glimlach.
  • Je bent een kei in administratie: je beheert klantcontracten, verzorgt de communicatie rond verkoopprognoses en zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes klopt.
  • Problemen? Jij lost ze op! Je bent verantwoordelijk voor het snel en efficiënt aanpakken van orderproblemen en verwerkingsfouten.

 

Erkenningsnummer: VG599/BUOSAP


Jouw profiel

Wie is onze ideale sales support coördinator?

  • Je hebt een HBO-diploma op zak en minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie, waar je jouw commerciële skills kon aanscherpen.
  • Als sales support coördinator kan je vloeiend Nederlands, Frans en Engels spreken en schrijven (hallo internationale contacten!).
  • MS Office en ERP? Jij tovert ermee als de beste!
  • Je bent nauwkeurig, communicatief sterk, stressbestendig en flexibel.
  • Als sales support medewerker neem je graag initiatief en werkt graag in teamverband. 

Ons aanbod

  • Een boeiende job met veel verantwoordelijkheid in een snelgroeiende organisatie met een open en dynamische bedrijfscultuur.
  • Korte communicatielijnen en de vrijheid om zelfstandig te werken (jouw mening telt!).
  • Een aantrekkelijk salarispakket met een interessante bonusregeling (want jouw inzet verdient beloond te worden!).
  • Een flexibele en hybride werkomgeving (werk waar en wanneer jij dat wil!).



Het bedrijf maakt deel uit van

Logo Tempo-Team
Tempo-Team
HR diensten, aanwerving en selectie • 501-1000 Medewerkers
35 Jobs

Locatie

Tempo-Team Regio Brussel - Vlaams BrabantMonseigneur Ladeuzeplein 6, 3000 Leuven, België
Reistijd
- - : - -

In het kort

  • Sector HR diensten, aanwerving en selectie
  • Gesticht
  • Adres Avenue Charles-Quint - Keizer Karellaan, Bruxelles - Brussel
  • Grootte 501-1000

Over ons

Tempo-Team? Dat vindt samen met jou een job op jouw maat. Een job die helemaal past bij jouw talent en ambitie. Zoek je een interimjob of vast werk? En wil je graag zo snel mogelijk aan de slag? Via 100 kantoren en inhouse-vestigingen helpen wij in België jaarlijks zo’n 45.000 mensen als uitzendkracht aan werk.

Meer dan 400 uitzendspecialisten staan met de glimlach klaar voor jou. Samen met jou gaan ze op zoek naar de job die echt bij je past en die goed aansluit bij je cv. Wat vind jij in deze fase van je leven en loopbaan belangrijk? Daar houden onze consultants rekening mee. Zo vinden ze een job die jou blij maakt.

Welke beroepscategorie of regio je ook kiest, wij vinden werk voor jou. Omdat we een grote speler zijn op het vlak van uitzendarbeid, rekrutering en selectie. En omdat we vestigingen hebben in heel België. Onze klanten zijn zowel multinationals als kmo’s en gespecialiseerde productie- en dienstenondernemingen. Zo garanderen wij jou een gevarieerd jobaanbod.