Introductie
Skillflex, rekruterings- en uitzendorganisatie maakt met haar 8 kantoren in België deel uit van de internationale Franse Groupe Adéquat die wereldwijd meer dan 380 rekruteringskantoren telt. Als belangrijke Challenger op de Belgische markt is Skillflex op zoek naar een Business Manager voor haar kantoor te Mechelen.
Ben jij de goedlachse aanvoerder met een grote portie drive en ambitie die wij, Skillflex, zoeken?
Als Business Manager ben je, samen met jouw team, verantwoordelijk voor de uitbouw van jouw kantoor. Je gaat elke dag de uitdaging aan om jouw enthousiasme en drive over te brengen aan jouw collega's. Samen gaan jullie op zoek naar de perfecte match tussen kandidaten en bedrijven.
Dat vraagt inzicht, inzet, commerciële vaardigheden, pro-activiteit en de kunst om het hoofd koel te houden. Elke dag is anders en dat maakt de job erg boeiend!
Verantwoordelijkheden
- Jij bent de spilfiguur bij het coachen en aansturen van jouw team
- Je werkt een commercieel plan uit om je regio te bewerken
- Eens je regio in kaart gebracht bezoek je prospects en bestaande klanten
- Je bouwt een vertrouwensrelatie op met je contacten en zorgt met je collega’s, consultants voor een snelle en kwalitatieve invulling van de vacatures
- Je belangrijkste doelstellingen zijn: de klantenbasis verbreden met nieuwe klanten doormiddel van actieve prospectie en de omzet bij bestaande klanten consolideren en verhogen
- Je organiseert overlegmomenten met je collega’s om de nieuwe en de voortgang in bestaande dossiers te bespreken en gerichte acties te ontwikkelen
- Je draagt de eindverantwoordelijkheid over je vestiging en werkt een plan uit om de productiviteit van je collega's en de vestiging te verhogen.
- Je bent regelmatig aanwezig op netwerkevenementen om het kantoor extern te vertegenwoordigen
- Administratieve opvolging (invoeren van kandidatendossiers, versturen van klanten- en uitzendcontracten, verwerken van sociale documenten, opmaken van contracten, enz.)
- Je hebt een voorbeeldrol en draagt deze intern en extern uit
- Je rapporteert aan de Manager Operations en de CEO
Vereisten
- Bachelor diploma of gelijkwaardig aantoonbaar niveau door ervaring
- 3+ jaar' relevante en aantoonbare ervaring in sales, zowel in prospectie als account management
- Beschikken over algemene "Business Skills" in budgetvoorbereiding, het coachen, begeleiden en trainen van een team
- Sterk redeneer- en inschattingsvermogen en beslissingskracht
- Uitstekend spreken en schrijven van de Nederlandse en Engelse taal. Kennis van het Frans is een plus.
- Representatief voorkomen
- Eigenaarschap nemen.
- Kennis van sociale wetgeving is een pluspunt, maar geen must.
- Je beschikt over een uitgebreid netwerk in jouw regio, Mechelen en omgeving.
Solliciteren