Je staat in voor het administratief beheer van het personeel (opstellen sociale en wettelijke documenten, redactie en behandeling post, arbeidsovereenkomsten, verzekeringen, attesten, ingeven van gegevens, beheer personeelsdossier, ...).
Je staat in voor de administratieve verwerking van alle informatie (afkomstig van het lijnmanagement en de HR Business Partners) die betrekking heeft op de uitbetaling van de lonen.
Je voert de maandelijkse payroll uit (controleren tijdsregistratiegegevens; verzamelen, controleren en ingeven van de noodzakelijke gegevens voor het opstellen van loonfiche; aansturen en opvolgen van het sociaal secretariaat).
Je beheert en actualiseert de gegevens noodzakelijk voor het opstellen en opvolgen van boordtabellen en managementrapporten inzake HR.
Je informeert medewerkers en HR Business Partners inzake sociale wetgeving, procedures en interne reglementen.
Je maakt statistieken op inzake personeelsbeheer en je verleent operationele steun in de verschillende HR-projecten en - processen (functioneren, samenwerking, opleidingsplan, communicatie, sociale verkiezingen, ...).
Je lost problemen op in verband met persoonlijke dossiers en je volgt ze mee op.
Je verzekert de relaties met dienstverleners/partners.
Je onderhoudt je vakkennis en technische vaardigheden.
Je rapporteert aan de Manager Payroll & Personeelsadministratie van Sligro Food Group Belgium.
Profiel
Je beschikt minstens over een bachelorsdiploma, bij voorkeur met specialisatie HRM.
Je kan minimaal 5 jaar ervaring aantonen in een soortgelijke job, bij voorkeur in een Shared Service omgeving; ervaring in de foodservicesector, in een groothandel of in een logistieke omgeving is een pluspunt.
Je bent vertrouwd met loonverwerking- en tijdsregistratiesystemen (o.a. Acerta-Connect, Protime).
Je hebt een goede kennis van de Belgische sociale wetgeving en de arbeidsreglementering; parate kennis van de regelgeving in PC 119 en PC 200 is een pluspunt.
Je werkt discreet, nauwkeurig, georganiseerd, autonoom, proactief en je neemt initiatief.
Je kan je aanpassen aan gevarieerde situaties en een gevarieerd publiek.
Je hebt affiniteit met cijfers en administratieve processen.
Je bent resultaatgericht en zoekt steeds naar verbetering via automatisering, digitalisering, …
Je beschikt over goede praktische kennis van Office.
Je bent tweetalig (N/F).
Onze troeven
Een veelzijdige, uitdagende job in een dynamische organisatie.
Een prettige werkomgeving met korte communicatielijnen, waar ruimte is voor eigen inbreng, initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
Je kan rekenen op een aantrekkelijk salaris in verhouding tot je ervaring en capaciteiten, inclusief een aantal extralegale voordelen.