Ben jij klaar om het verschil te maken voor een van de grootste telecomproviders in België? Wij zoeken naar een gepassioneerde Customer Care Specialist om de Business Market te ondersteunen.
Jouw takenpakket als Customer Care Specialist:
- Beantwoorden van vragen en oplossen van problemen via telefoon/ mail
- Behandelen en versturen van Quick Service Requests en Agent Service Requests.
- Opvolgen tot een oplossing is gevonden en klanten op de hoogte houden.
- Beheren van proactieve campagnes voor klanttevredenheid.
- Verzamelen van field informatie en rapporteren van issues voor continue verbetering.
De ideale Customer Care Specialist in een notendop:
- Bij voorkeur enige ervaring in een B2B klantenomgeving.
- Uitstekende kennis van het Nederlands, Frans & Engels.
- Diplomatisch, stressbestendig, en extravert.
- Uitstekende luister- en communicatievaardigheden.
- Ervaring met verschillende tools en systemen.
Jouw verloning als Customer Care Specialist:
- Dynamische werkomgeving met waardering voor positieve inbreng.
- Coaching en nauwe opvolging als project consultant met een contract van onbepaalde duur.
- Competitieve verloning en voordelenpakket.
- 32 verlofdagen om op te laden.
- Werken van maandag tot vrijdag met 3 dagen home office na inwerkperiode.
Klaar om te starten? Stuur je cv als de bliksem naar hanne.vandermeeren@springprofessional.be
Solliciteren