Onze missie?
Het dagelijks leven van onze klanten vergemakkelijken met persoonlijke oplossingen. Als bank op mensenmaat hechten we immers veel belang aan een persoonlijke aanpak. Met onze klanten, maar ook met onze medewerkers.
Vandaag regelen mensen hun bankzaken doorgaans digitaal, maar als het gaat om het realiseren van dromen en projecten, verkiezen we bij Beobank een persoonlijk gesprek en een nauwgezette opvolging. Als adviseur ben jij hun aanspreekpunt en help je hen verder. Vandaag, maar ook in de toekomst. Dromen ze van een huis? Willen ze hun gezin beschermen? Als klantenadviseur bied jij de oplossing.
Je krijgt een on-the-job training op kantoor, gecombineerd met opleidingen over onze bank, producten en diensten, de wetgeving, ... Zo word je helemaal opgeleid tot adviseur in de banksector en kan je je klanten de best mogelijke dienstverlening bieden. Met je advies help je hen om hun projecten mogelijk te maken.
Je maakt deel uit van een dynamisch team in een bankkantoor, een “minibedrijf” waar teamwork centraal staat. Je neemt actief deel aan de ontwikkeling en uitstraling van jouw kantoor op lokaal niveau.
Welke afstudeerrichting je precies hebt, is niet zo belangrijk. Bij Beobank geloven we vooral in de vaardigheden van onze medewerkers. Wel vragen we minstens een Bachelor- of Masterdiploma. Verder zijn we vooral op zoek naar mensen met een enthousiaste persoonlijkheid, een positieve ingesteldheid en de wil om bij te leren en binnen de bank te evolueren.
Je bent:
Kortom: bij Beobank kom je terecht in een open en dynamische bedrijfscultuur met een aangename werksfeer waar vaardigheden minstens even belangrijk zijn als een diploma. We geloven in een menselijke aanpak en willen dat elke Beobanker zich goed voelt op de werkvloer. Bij Beobank maak je deel uit van een cultuur van doeners en geniet je van flexibiliteit: je kan bijleren en doorgroeien.
Breng gewoon jezelf mee.
Dat is de boodschap die we bij Beobank willen uitdragen naar al onze huidige en toekomstige medewerkers. Als bank op mensenmaat willen we onze klanten een persoonlijke aanpak bieden, en die open cultuur start bij onze eigen mensen. Daarom willen wij er bij Beobank voor zorgen dat iedereen kan werken in een stimulerende, positieve en efficiënte omgeving, met een goede balans tussen werk en privé.
Kortom: bij Beobank kom je terecht in een open en dynamische bedrijfscultuur met een aangename werksfeer waar vaardigheden minstens even belangrijk zijn als een diploma. We geloven in een menselijke aanpak en willen dat elke Beobanker zich goed voelt op de werkvloer. Bij Beobank maak je deel uit van een cultuur van doeners en geniet je van flexibiliteit: je kan bijleren en doorgroeien.
Benieuwd? Solliciteer vandaag nog! Want bij Beobank word je goed omringd.
Wie is Beobank?
Beobank is een Belgische bank die haar 742.000 klanten dagelijks bijstaat dankzij haar producten en diensten voor particulieren, zelfstandigen en KMO's en haar netwerk van 213 agentschappen (Retail verkooppunten en PRO Centers). We nodigen u graag uit om kennis te maken.
Onze 1.366 medewerkers willen het leven van onze klanten vergemakkelijken met persoonlijke oplossingen. Daarbij bouwen ze samen met onze klanten een duurzame relatie uit om hen bij elke levensfase optimaal te kunnen begeleiden.
Cijfers op datum van 31/12/2021
Beobank House, zoveel meer dan een hoofdkantoor
De hoofdzetel van Beobank, ook "Beobank House" genoemd, bevindt zich in hartje Brussel, in het Quatuorcomplex in de Brusselse Noordwijk. Het gebouw beantwoordt aan de hoogste normen inzake kwaliteit, innovatie en milieuprestaties. Beobank House is een moderne en inspirerende plek, gemakkelijk bereikbaar dankzij de vele verbindingen van het openbaar vervoer errond. De werkruimtes, opleidings- en vergaderzalen, Barista-bar en Bistro-restaurant zijn ontworpen om de uitwisselingen, samenwerking, productiviteit en het welzijn van onze medewerkers te stimuleren. Ook het gebruik van hout en warme kleuren dragen bij tot deze gezellige sfeer die onze bedrijfscultuur weerspiegelt.
We transmit personal data to third-party providers who help us to improve our web services. In this context, we also create and enrich usage profiles (e.g., on the basis of cookie IDs), which may also be transferred outside the EEA.
For this and to be able to use certain services for the purposes listed below, we require your consent. By clicking "Accept all", you agree to these (revocable at any time). This also includes your consent to the transmission of certain personal data to third countries, including the USAIn case of doubt, the third countries concerned, particularly the US, do not have the level of data protection that you enjoy under the GDPR. This can have disadvantages such as a more difficult enforcement of data subject rights, a lack of control over further processing and transmission of the data or access to the data by government agencies, US authorities, for control and monitoring purposes, without you being entitled to legal remedies against this. *, in accordance with Art. 49 (1) (a) GDPR. You can change your settings or refuse data processing under "Settings or reject". You can change your selection at any time under "Privacy Statement" at the bottom of the page.