Word jij enthousiast van een foutloze loonverwerking en vlotte HR-administratie? Zie jij payroll als een leuke uitdaging? Wil je werken in een groeiend familiebedrijf als HR Officer? Dan hebben wij de perfecte kans voor jou!
De HR manager heeft het momenteel heel druk waardoor hij ondersteuning kan gebruiken bij:
- Payroll van A tot Z: Voor een 70tal medewerkers in Temse en ongeveer 30 in Lebbeke zorg je voor een correcte loonverwerking. Hiervoor werk je ook samen met SD Worx.
- HR-administratie: Je regelt voorschotten, verlofaanvragen, ziekte, familiaal verlof en meer.
- Dossiers opvolgen: Van landingsbanen opstarten tot ontslag wegens medische ongeschiktheid, jij kent de procedures en begeleidt ze zorgvuldig.
- Attesten & opleidingen: Je beheert EHBO-trainingen en andere verplichte opleidingen.
- Vacatures & sollicitaties: Je plaatst vacatures, bekijkt cv’s en maakt een eerste selectie. Een pluspunt als je in de toekomst kan helpen bij gesprekken.
- Factuurcontrole: Controle van de wekelijkse facturen in functie van uitzendkantoren
- HR-projecten: Je werkt mee aan de opstart van het cafetariaplan, bekijkt de mogelijkheden voor fietsleasing en helpt bij de opstart van een academy voor interne opleidingen.
Wie zoeken we?
Wat zoeken wij in een HR Officer:
- Ervaring in payroll & HR-administratie, bij voorkeur met een bachelor in HR.
- Zelfstandigheid en maturiteit: je moet je plan kunnen trekken.
- Sterke kennis van Nederlands, goede basis Engels, en durf om Frans te spreken met collega's.
- Rijbewijs B: je krijgt toegang tot een poolwagen om tussen de vestigingen te reizen.
Wat bieden we?
- Voltijds (38u/week) of 4/5e mogelijk waarvan de vrije dag nog bespreekbaar is
- Maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag
- 20 verlofdagen
- Wij werken graag in contact met onze collega's waardoor er geen thuiswerkpolicy is
- Salaris op maat van je ervaring
Klinkt deze job als HR Officer iets voor jou? Solliciteer dan snel!
Solliciteren