Job 4 van 7


Report this listing

Solliciteren



Junior Support Engineer


Ben jij iemand die energie haalt uit het luisteren naar mensen, het grondig analyseren van hun IT-problemen en het zoeken naar de juiste oplossingen?


Zoek je een gevarieerde job waarin je onsite bij klanten en op kantoor werken combineert?


Heb je bovendien een ondernemende mindset, een honger naar kennis en een passie voor innovatieve technologieën? Wil je graag expertise op het gebied van System en Cloud Engineering ontwikkelen? Dan is dit iets voor jou!


Tyneso is een snel groeiend full-service ICT-bedrijf en is reeds meerdere jaren actief voor klanten als Aminolabs, Fiberklaar en Ijsfabriek. We zijn gespecialiseerd in Managed Services voor KMO’s met 50 tot 500 medewerkers. We bouwen en beheren boeiende workplaces waar veiligheid, efficiëntie en productiviteit hand in hand gaan, en maken hierbij gebruik van de nieuwste technologieën.


Bij Tyneso streven we naar directe actie, bieden we veel vrijheid en een breed scala aan taken, en moedigen we initiatief en ownership aan. Je zal deel uitmaken van een dynamisch en bekwaam team, de mogelijkheid hebben om je kennis en ervaring uit te breiden en te bepalen welke richting je uit wil.


Functieomschrijving

  • Je zal ongeveer de helft van je tijd bij je klant spenderen en er de praktische IT-problemen oplossen. Je bent er het eerste aanspreekpunt. De overige dagen werk je op kantoor, waar je deel uitmaakt van een jong en leuk team en snel kan groeien.
  • Je luistert actief naar klanten, analyseert hun problemen en zorgt voor gepaste oplossingen. Als dit niet lukt, staan je collega’s klaar om je te helpen.
  • Jouw belangrijkste taken onsite bij de klant zijn: het gebruiksklaar maken van laptops volgens de behoefte van de gebruiker, updaten van software pakketten, installeren van printers, oplossen van problemen met webapplicaties, beheer van gebruikers, enz.
  • Op kantoor maak je deel uit van het team van Junior Cloud Security & System Engineers.
  • Je registreert en documenteert nauwgezet de contacten en genomen acties.


Wie ben jij?

  • Je behaalde bij voorkeur een bachelor- of een graduaatsdiploma.
  • Je bent klantgericht ingesteld en haalt voldoening uit het oplossen van IT-problemen.
  • Het assisteren van eindgebruikers, zowel onsite als remote, spreekt je aan.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Engels. Kennis van Frans is een pluspunt.
  • Je bent leergierig en wil je kennis uitbreiden en groeien.
  • Kennis van Windows Client Environment (Windows 10, Office Products), Azure Active Directory beheer (vooral van gebruikers), PowerShell scripting en van de eindgebruiker-ondersteuning voor een Office 365 omgeving is een pluspunt.
  • Je werkt op een autonome manier maar weet wanneer je moet afstemmen met je collega’s.
  • Prioriteiten stellen is voor jou geen probleem.
  • Je communiceert goed en graag, je bent sociaal ingesteld en je hebt gevoel voor humor.
  • Je bent gefascineerd door technische evoluties en innovaties.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.


Wij bieden

  • Een boeiende, gevarieerde en uitdagende job in een innovatieve en inspirerende werkomgeving.
  • Een uitgebreid opleidingstraject, begeleiding en de mogelijkheid tot certificering.
  • Interessante doorgroeimogelijkheden.
  • Een geweldig team van collega's.
  • Een kleine onderneming op menselijke maat met een vlakke structuur, informele bedrijfscultuur en ruimte om plezier te maken.
  • Autonomie, een breed takenpakket en ruimte voor initiatief en ownership.
  • De nodige flexibiliteit om een goed evenwicht te vinden tussen werk en privé.
  • Een interessant verloningspakket conform je ervaring, aangevuld met extralegale voordelen zoals een wagen, laptop, gsm, maaltijdcheques, ecocheques, een dag-, thuiswerk- en internetvergoeding, een groeps- en hospitalisatieverzekering en 26 verlof- en ADV-dagen.


Interesse?

Laat dan van je horen en reageer nu meteen via Linked-In of stuur een mail met je CV naar work@tyneso.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht