Job 5 van 5


Report this listing

Solliciteren



Human Resources Generalist


Ben jij een enthousiaste en veelzijdige HR-professional die graag de handen uit de mouwen steekt? Heb je ervaring met rekrutering, office management en HR-administratie? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Functieomschrijving:

Als HR Generalist ben je een spilfiguur binnen onze organisatie.

Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, verdeeld over drie hoofdgebieden:


1. Talent Acquisition:

• Aansturen van het volledige rekruterings-en selectieproces voor onze arbeiderspopulatie.

• Optimaliseren van de samenwerking met onze inhouse interim partner en externe rekruteringspartners.

• Opvolgen van het aanwervingsproces van A tot Z, inclusief een succesvolle onboarding van nieuwe medewerkers.

• Eerste aanspreekpunt (SPOC) voor interne en externe stakeholders met betrekking tot rekrutering.


2. Communicatie, Office Management & Events:

• Actieve deelname aan het eventteam en organiseren van maandelijkse, positieve en gedragen evenementen.

• Aanspreekpunt voor alle zaken met betrekking tot receptie, kantoorbenodigdheden, vergaderorganisatie, goederenbestelling en -beheer in SAP

• Goodiebags en onboardingdagen.


3. HR-administratie:

• Administratieve ondersteuning van het HR-team bij in-en uitdiensttredingen.

• Ondersteuning bij het tijdsregistratiesysteem.

• Opstellen en bijwerken van diverse rapporten.

• Opvolgen van opleidingsregistraties.

• Beheer van controleartsen.

• Notuleren tijdens de ondernemingsraad.


Profiel:

• Je beschikt over een bachelordiploma in een relevante richting of gelijkwaardige ervaring.

• Je hebt aantoonbare ervaring in een HR-of office management gerelateerde functie.

• Je bent communicatief sterk en klantgericht.

• Je bent een echte teamplayer, maar kan ook zelfstandig werken.

• Je bent georganiseerd, nauwkeurig en hebt oog voor detail.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht