Ben jij een enthousiaste en veelzijdige HR-professional die graag de handen uit de mouwen steekt? Heb je ervaring met rekrutering, office management en HR-administratie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Functieomschrijving:
Als HR Generalist ben je een spilfiguur binnen onze organisatie.
Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, verdeeld over drie hoofdgebieden:
1. Talent Acquisition:
• Aansturen van het volledige rekruterings-en selectieproces voor onze arbeiderspopulatie.
• Optimaliseren van de samenwerking met onze inhouse interim partner en externe rekruteringspartners.
• Opvolgen van het aanwervingsproces van A tot Z, inclusief een succesvolle onboarding van nieuwe medewerkers.
• Eerste aanspreekpunt (SPOC) voor interne en externe stakeholders met betrekking tot rekrutering.
2. Communicatie, Office Management & Events:
• Actieve deelname aan het eventteam en organiseren van maandelijkse, positieve en gedragen evenementen.
• Aanspreekpunt voor alle zaken met betrekking tot receptie, kantoorbenodigdheden, vergaderorganisatie, goederenbestelling en -beheer in SAP
• Goodiebags en onboardingdagen.
3. HR-administratie:
• Administratieve ondersteuning van het HR-team bij in-en uitdiensttredingen.
• Ondersteuning bij het tijdsregistratiesysteem.
• Opstellen en bijwerken van diverse rapporten.
• Opvolgen van opleidingsregistraties.
• Beheer van controleartsen.
• Notuleren tijdens de ondernemingsraad.
Profiel:
• Je beschikt over een bachelordiploma in een relevante richting of gelijkwaardige ervaring.
• Je hebt aantoonbare ervaring in een HR-of office management gerelateerde functie.
• Je bent communicatief sterk en klantgericht.
• Je bent een echte teamplayer, maar kan ook zelfstandig werken.
• Je bent georganiseerd, nauwkeurig en hebt oog voor detail.