Zin om start-ups & innovatieve KMO’s te ondersteunen met jouw expertise in finance en administratie? En wil je daarnaast jouw kennis nog meer verruimen of specialiseren? Dan is deze functie de ideale match voor jou!
About Unikoo
Wij zijn een rasechte full service provider. Met een team van gepassioneerde en getalenteerde medewerkers bieden wij start-ups, scale-ups en innovatieve organisaties een ‘centre of expertise’ die onze klanten ontzorgt, ondersteunt en doet groeien. Een one-stop-shop voor advies en ondersteuning in digitalisering & web development, finance & administratie, marketing & communicatie, rekrutering & talent, ... en nog veel meer.
Your challenge
Unikoo is volop aan het groeien en wij bieden jou de unieke kans om ons kantoor in Genk mee uit te bouwen!
Je zal bij verschillende klanten jouw financiële en administratieve skills verder kunnen ontwikkelen in zeer uiteenlopende opdrachten, die zowel remote als onsite bij de klant plaatsvinden. Doordat je hen allerhande financiële en administratieve ondersteuning biedt zal je ook écht impact hebben op hun dagelijkse werking en beleid.
Enkele verantwoordelijkheden die jij als expert in jouw vakdomein zal toevertrouwd krijgen:
Bovendien kom je bij verschillende klanten in aanraking met de hedendaagse FinTech waarin jij ook een adviserende rol kan opnemen.
Wil je graag een bredere invulling hebben en naast finance ook andere administratieve zaken (zoals HR administratie, marketing ondersteuning,...) opnemen is dat zeker mogelijk! Hierdoor zal jouw expertise verder uitgebreid worden zodat je kan groeien in de richting die jij wenst!
The perfect match?
Is bovenstaande beschrijving echt iets voor jou? Ideaal! Hierbij de skills en competenties waar wij naar op zoek zijn:
Our offer
Naast de “usuals” zoals een aantrekkelijk loon en 32 dagen verlof (20 wettelijke en 12 ADV dagen) zijn er nog heel wat andere ‘nice to haves’, zoals: