Bij Vanbreda HealthCare hechten we veel belang aan een professionele en klantgerichte dienstverlening. Onze verzekerden gebruiken onze HealthCare app en het portaal voor eenvoudige vragen en acties. Maar soms is het complex of emotioneel zwaar voor onze verzekerden om hun dossier of het dossier van partner, kind of ouder in orde te krijgen. Op deze cruciale momenten staan wij met ons Customer Service team klaar om onze verzekerden te ontzorgen. Als customer service representative (CSR) ben jij het eerste aanspreekpunt van onze verzekerden. Is een ziekenhuisopname of chirugische ingreep gepland, dan zal jij het dossier opstarten en de nodige communicatie met het ziekenhuis en de verzekerde verzorgen. Heb je medische kennis door je studies of werk je nu in een ziekenhuis of dokterspraktijk, dan heb je alvast een streepje voor. Heeft een verzekerde vragen over zijn aansluiting, is een terugbetaling niet helemaal duidelijk of is er duiding nodig bij de volgende stappen? Jij beantwoor...