Job 20 van 52


Report this listing

Solliciteren



customer service representative


Bij Vanbreda Health Care hechten we veel belang aan een professionele en klantgerichte dienstverlening. Met 800.000 verzekerden in heel België (inclusief expats) is ons Customer Service team het eerste aanspreekpunt en helpen we onze verzekerden verder in Nederlands, Frans (en soms ook Engels). Onze digitale oplossingen zijn er voor eenvoudige vragen en acties en in onze dienstverlening maken we het verschil met onze expertise gecombineerd met warme aanpak. Als communicatieve duizendpoot met talenknobbel ben jij als customer service representative (CSR) het eerste aanspreekpunt van onze verzekerden. Je start dossiers op bij hospitalisatie of voor de teruggave van ambulante kosten. Medische kennis is geen must want wij zorgen voor de nodige opleidingen. Heeft een verzekerde vragen over zijn aansluiting, is een terugbetaling niet helemaal duidelijk of is er duiding nodig bij volgende stappen? Jij beantwoordt duizend-en-één vragen, controleert alle gegevens en zorgt voor de opvolging....

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht